خبرگزاری کار ایران

پروانه کاربرد هفت واحد تولیدی در خوزستان ابطال شد

در جلسه ی کمیته علایم صدور، تمدید و ابطال، پروانه کاربرد علامت استاندارد هفت واحد تولیدی در خوزستان ابطال شد.

ایلنا - اهواز: کارشناس نظارت بر اجرای استاندارد اداره كل استاندارد خوزستان از ابطال هفت پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد تولیدی استان مطابق با ماده 4 قوانین و مقررات استاندارد و اقدام بر اساس روش اجرایی صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد در شهریور ماه سال جاری با نام های تجاری  ماقر. پاپیتال. علامت ثبت شده. تك آذین. مهتابان  و پروانك خبر داد.

به گزارش ایلنا از اهواز، مژگان سادات قائمی زاده در جلسه کمیته علایم صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهای تولیدی بهبهان رویا، قند نوید آبادان، پارس مانی كارون، تك آذین، فارسیت، گاز مهتابان، فرآورده های لبنی فلق که با حضور کارشناسان ذیربط و معاونت فنی اداره کل استاندارد خوزستان برگزار شد پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهای تولیدی فوق ابطال شد. بر اساس این گزارش پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد تولیدی بهبهان رویا جهت فرآورده شیر بر  پاستوریزه نام تجارتی ماقر، واحد تولیدی قند نوید آبادان جهت فرآورده بسته بندی شكر با نام تجارتی پاپیتال، واحد تولیدی قند نوید آبادان جهت فرآورده بسته بندی شكر با نام تجارتی پاپیتال، واحد تولیدی پارس مانی كارون جهت فرآورده سیمان تیپ 2 با نام تجارتی علامت ثبت شده، واحد تولیدی تك آذین جهت فرآورده خیارشور با نام تجارتی تك آذین، واحد تولیدی فارسیت اهواز جهت فرآورده ورق موجدار آزبست با نام تجارتی ثبت شده، واحد تولیدی گاز مهتابان جهت فرآورده گاز اكسیژن طبی با نام تجارتی مهتابان، واحد تولیدی فرآورده های لبنی فلق جهت فرآورده دوغ بدون گاز با نام تجارتی پروانك در این کمیته ابطال شد.

در این خصوص رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد تاکید نمود: یكی از وظایف سازمان استاندارد نظارت بر كیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی های این تولیدات با موازین استاندارد می باشد. در این راستا گشت های بازرسی نسبت به كنترل خطوط تولید و مراكز عرضه و نمونه برداری از تولیدات اقدام می كنند. در این بازرسی ها پروانه كاربرد علامت استاندارد واحدهایی كه در طول سال نتوانند به رعایت استانداردهای تعیین شده در خط تولید بپردازند باطل خواهد شد.

احمد نزهت افزود: هموطنان محترم می بایست در هنگام استفاده از هر نوع کالایی حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل نمایند و همچنین اعلام داشت که اداره کل استاندارد به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا، اهتمام جدی در استاندارد سازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز