خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره كتابخانه‌های عمومی ماهشهر:

شهرداری شهر چمران متعهد به تكمیل كتابخانه عمومی این شهر شد

کد خبر : ۸۵۳۷۵

شهرداری شهر چمران متعهد شد در تكمیل كتابخانه عمومی شهدای چمران همكاری لازم را انجام دهد و بخشی از مسئولیت‌ها را برعهده بگیرد.

ایلنا: شهرداری شهر چمران متعهد شد در تكمیل كتابخانه عمومی شهدای چمران همكاری لازم را انجام دهد و بخشی از مسئولیت‌ها را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، رویا اسماعیلی؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهشهر گفت: در این جلسه شهردار چمران متعهد شد نسبت به نصب تابلوی راهنمای کتابخانه عمومی در سطح شهر به ویژه حوالی پارک ارم اقدام نماید. همچنین ایجاد حریم کتابخانه، دیوار کشی به منظور حفاظت بیشتر و گاز کشی کتابخانه نیز از دیگر وظایفی است که شهردار شهر چمران انجام آن‌ها را به عهده گرفت.

وی افزود: معرفی یک نفر واجد شرایط جهت راه اندازی و ایجاد کافی نت در کتابخانه عمومی شهدای چمران، تهیه کپسول‌های آتش نشانی و در ‌‌نهایت پرداخت نیم درصد نیز از وظایف شهرداری شهر چمران است.

در ادامه نهاد کتابخانه‌های عمومی ماهشهر متعهد شد تهیه ترانس برق کتابخانه، تبلیغات شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در کلیه ادارات، اجرای طرح کتاب من و بهره گیری از نیروهای مخلص و علاقمندان بسیج به منظور پیشبرد کارهای خدمات فنی و فضا سازی کتابخانه عمومی را بر عهده بگیرد.

اسماعیلی افزود: کتابخانه عمومی شهدای چمران با دارا بودن ظرفیت و رسالت ارتقاء و ترویج مطالعه کتاب و کتابخوانی با آمادگی کامل میزبان هر طبقه از علاقه مندان جهت حضور در این مکان فرهنگی خواهد بود و ما برنامه‌های اجرایی در کتابخانه عمومی شهدای چمران برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شامل: برنامه‌های ویژه کودکان، برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف، برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان و... را در نظر گرفته‌ایم که از جذابیت و تنوع خاصی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز