خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی استاندارد دزفول:

آزمون وسایل سنجش سبک واحدهای صنفی دزفول برگزار می‌شود

آغاز آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک واحدهای صنفی در آینده ای نزدیک در شهرستان دزفول برگزار می شود.

دزفول: مسئول نمایندگی استاندارد دزفول اعلام داشت: آغاز آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک واحدهای صنفی در آینده ای نزدیک در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از دزفول، محمد اسماعیل شیخ گفت: در راستای اجرای قانون آزمون دوره ای وسایل سنجش و طبق هماهنگی های به عمل آمده با مراجع ذیربط گروهی از کارشناسان آزمایشگاه های تائید صلاحیت شده به نمایندگی از اداره کل استاندارد خوزستان به همراه نماینده مجمع امور صنفی شهرستان دزفول جهت انجام آزمون دوره ای و کالیبراسیون وسایل توزین و سنجش سبک بر اساس استانداردهای ملی اندازه شناسی به واحدهای صنفی شهرستان دزفول مراجعه خواهند كرد.

وی خاطر نشان کرد: در صورتیکه واحدی از این کار امتناع ورزد طبق هماهنگی های به عمل آمده با مجامع امور صنفی اقدامات قانونی بر علیه آن ها صورت خواهد پذیرفت. همچنین در صورتیکه ترازویی دچار مشکل وزنی بوده و وزن محصولات را با خطا نشان دهد به مالک واحد صنفی وقت داده خواهد شد تا نسبت به اصلاح ترازو و یا تعویض آن مبادرت ورزد در غیر این صورت پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال می شود.

وی افزود: از کلیه واحدهای صنفی تقاضا می شود پس از مشاهده کارت شناسائی معتبر که دارای هولوگرام و آرم استاندارد می باشد همکاری لازم را با کارشناسان مربوطه به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز