خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نظارت و ارزیابی مرکز سیمای استان ها:

صدا و سیمای آبادان یکی از مراکز موفق کشور است

آبادان دارای ظرفیت های فوق العاده به ویژه در مبحث استفاده از توانمندی های بومی و منطقه ای است.

آبادان – ایلنا: مدیرکل نظارت و ارزیابی مرکز سیمای استانها گفت: صدا و سیمای مرکز آبادان یکی از مراکز موفق صدا و سیما در کشور است.

به گزارش ایلنا از آبادان، رضا علم الهدی در آیین رونمایی از تولیدات فاخر دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز آبادان در محل سینما نفت با اشاره به انجام ارزیابی های ادواری از تولیدات مراکز افزود: وجود آمار و ارقام بدست آمده در این ارزیابی ها خود گواه این مدعاست.

وی اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های بالای شهرهای آبادان و خرمشهر سبب تمایز این دو شهر از سایر شهرهای کشور شده است.

او از بنادر آبادان و خرمشهر، فرودگاه، فرودگاه، خطوط مواصلاتی، مراکز صنعتی و اقتصادی، پالایشگاه، پتروشیمی و.. و به ویژه مقوله ی دفاع مقدس به عنوان وجه تمایز این مناطق از سایر مناطق کشور نام برد.

وی تصریح کرد: رشد و پیشرفت همکاران در مرکز آبادان سبب بالندگی و افتخار برای ما است.

او با اشاره به جهت گیری درست مسوولان مرکز آبادان در مسیر رشد و اعتلا یاد آور شد: امروز شاهد آن هستیم که به رغم تمامی معضلات، مشکلات، کمبودها و آنچه که در دسترس ندارند به عنوان یکی از مراکز موفق در میان سایر مراکز صدا و سیمای کشور شناخته شده است.

وی ادامه داد: مرکز آبادان به عنوان یک الگو در میان سایر مراکز مطرح است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی مرکز سیمای استانها گفت: آبادان دارای ظرفیت های فوق العاده به ویژه در مبحث استفاده از توانمندی های بومی و منطقه ای می باشد.

علم الهدی با اشاره به تولیدات دقاع مقدس این مرکز افزود: در این تولیدات مسایل مربوط به دوران دفاع مقدس، بازسازی و تاثیرات ناشی از جنگ و حتی معرفی مراکز توریستی و اماکن دیدنی و تفریحی به خوبی ترسیم و به تصویر کشیده شده است.

او اظهار داشت: نکته قابل توجه در این آثار استفاده از ظرفیتهای بومی است که آثاری بسیار زیبا با لهجه ی شیرین آبادانی در تمامی کار به خوبی دیده می شود.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز آبادان جزء معدود مراکزی است که ظرفیت تولید در تمام ساختارها اعم از سریال، تله فیلم، نماهنگ، پویا نمایی، موسیقی و غیره را دارد.

او یادآور شد: متاسفانه مشارکت نکردن برخی دستگاه های اجرایی با مرکز صدا و سیمای آبادان سبب شده تا این مرکز قدری در تولید آثار در مضیقه باشد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی مرکز سیمای استان ها ضمن تاکیر بر وجود توانمندیها در آبادان از مسوولان شهری خواست تا این مرکز را در تهیه و تولید برنامه ها بیش از پیش یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز