خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان تاکید کرد:

ترویج ابعاد مختلف زندگی حضرت معصومه(س) برای دختران ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۳۳

مدیر امور بانوان استانداری زنجان با تبریک روز دختر گفت: ترویج ابعاد مختلف زندگی حضرت معصومه(س) برای دختران ضروری است.

زنجان ـ ایلنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: مقوله بانوان باید در برنامه ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آذر آوازه مدیر امور بانوان استانداری زنجان در همایش مادران و دختران آسمانی استان زنجان به دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: باید ابعاد مختلف زندگی حضرت معصومه (س) برای الگو قرار دادن دختران تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای گسترش آموزه‌های دینی در بین جامعه است، اظهار داشت: مقوله بانوان باید در برنامه ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول به نقش بی‌بدیل بانوان در اسلام و انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دشمن به نقش زنان در خانواده واقف است و در همین راستا اقدام به ضربه زدن به نهاد خانواده از طریق بانوان کرده است.

آوزاه با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های توسعه فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی بانوان در جامعه فراهم شود، اظهار داشت: در استان زنجان اقدامات بسیاری در حوزه زنان شده است.

مدیر امور بانوان در استانداری به افزایش نرخ باسوادی در بین زنان و افزایش سهم زنان هنرمند اشاره کرد و افزود: در بخش ورزش و فرهنگسراهای بانوان نیز در استان اقدامات در خور توجهی انجام شده است.

وی در پایان توجه به فعالیت‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ و باورهای دینی بانوان را مورد تاکید قرار داد و گفت: حمایت از فضاهای ورزشی، آموزش آیین‌های همسرداری، ایجاد شهرک صنعتی بانوان، راه اندازی شهرک تولیدی کشاورزی بانوان و حمایت از حوزه‌های علمیه از دیگر برنامه‌های حوزه بانوان استانداری زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز