خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه کرامت؛

سفر خدام رضوی به زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۳۴

همزمان با دهه کرامت شش نفر از خدام آستان مقدس رضوی به زنجان سفر می‌کنند.

ایلنا: از برنامه‌های سفر خدام رضوی عزیمت به شهرستان‌های زنجان از جمله ارمغانخانه و دیدار مردمی در حسینیه این شهر و همچنین دیدار با شهدای روستاهای حاضر در مسیر شهر ارمغانخانه، غبار روبی مراز مطهر شهدا، حضور در صبحگاه مشترک از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ویژه برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ششمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید این سفر چهار روزه خدام در روزهای ۲۲ الی ۲۵ شهریور ماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) صورت می‌گیرد.

در جلسه برگزاری ویژه برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد برنامه‌های حضور خدام آستان مقدس رضوی در زنجان اعلام شد.

استقبال مردمی از خدام آستان مقدس رضوی، یرگزاری ویژه برنامه میلاد امام رضا (ع) با حضور سخنرانان مطرح کشوری، حضور خدام در مصلی خاتم الانبیاء و شرکت در نماز جمعه، حضور در بیمارستان‌های شهرستان زنجان و عیادت و دلجویی از بیماران، حضور در ندامتگاه و دیدار با زندانیان و کانون اصلاح و تربیت از جمله برنامه‌های برنامه ریزی شده در این ایام است.

همچنین عزیمت به شهرستان‌های زنجان از جمله ارمغانخانه و دیدار مردمی در حسینیه این شهر و همچنین دیدار با شهدای روستاهای حاضر در مسیر شهر ارمغانخانه، غبار روبی مراز مطهر شهدا، حضور در صبحگاه مشترک از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ویژه برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز