خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد:

پرداخت وام کارگشایی به 402 مددجوی زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۴۱

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت وام کارگشایی به 402 مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: وام‌های کارگشایی برای پرداخت بدهی‌های مالی، حل مشکلات تحصیلی و فرهنگی، مشکلات معیشتی و... به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی، مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور کاهش وابستگی مددجویان به این نهاد و همچنین توانمند سازی آنها اقدام به ارائه خدمات هدفمند می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات هدفمند موجب توانمندسازی مددجویان و همچنین رسیدگی بهتر به مشکلات آن‌ها می‌شود، تصریح کرد: ایجاد حس توانمندی و حفظ عزت نفس مددجو از جمله آثار مثبت اینگونه کمک‌ها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از خدمات هدفمند کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد پرداخت وام‌های کارگشایی است، اذعان داشت: وام‌های کارگشایی به صورت مستمر در سال و با توجه به نیازهای مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال 402 مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان وام کارگشایی دریافت کردند، اضافه کرد: در این راستا مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط این نهاد هزینه شد.

پناهی یادآور شد: وام‌های کارگشایی برای پرداخت بدهی‌های مالی، حل مشکلات تحصیلی و فرهنگی، مشکلات معیشتی و... به مددجویان پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز