خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

هدف اصلی دشمنان جدایی مردم از اسلام و ولایت فقیه است

تبعیت کامل از رهبری از جمله وظایف خبرنگاران است/دشمن در طول 33سال انقلاب با اراده پولادین مردم ایران با شکست مواجه بوده است.

زنجان ـ ایلنا: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به اینکه امروز مردم ایران از جهات مختلف مورد هجمه دشمنان قرار دارند افزود:هجمه های دشمنان علیه ملت ایران بیشتر از هر زمان دیگر  است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت السلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشت تخصصی اصحاب رسانه با اشاره به سه رکن اصلی اسلام، ولایت و مردم در نظام مقدس اسلامی افزود: مردم همواره مورد هجوم دشمنان بوده است که امروز بیش از هرزمان دیگر شاهد آن هستیم.

معبودی افزود: مردم ایران راه نجات، رشد وتعالی برای ارتقاء ودست یابی به قله های رفیع را بخوبی می دانند وبا دشمنان همواره مقابله کرده و دشمن را به ذلالت کشاندند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی استان زنجان در بخشی از سخنان خود هدف دشمنان در جنگ نرم را حمله به نیروهای فعال جامعه یعنی بانوان وجوانان دانست و اظهار داشت: دشمن در طول 33سال انقلاب با اراده پولادین مردم ایران با شکست مواجه بوده است.

حجت الاسلام معبودی با برشماری مسئولیت خطیر برای اصحاب رسانه در این برهه از زمان تصریح کرد: رسانه ها داری نقش اساسی وموثر در این زمینه هستند.

وی همچنین با اشاره به بیداری اسلامی در مناطق مختلف دنیا خاطر نشان کرد:این بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران بوده است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه مادر طول جنگ ودفاع مقدس همواره با تحریم ها ی زیادی از طرف دشمنان مواجه بوده ایم افزود: آنچه در این تحریمها برای دشمنان نتیجه داده شکست وذلالت بوده و برای مردم ایران پیشرفت ودستیابی به قله های رفیع سربلندیبوده است.

این مقام مسئول تبعیت کامل از رهبری را از جمله وظایف خبرنگاران برشمرد وگفت: این دشمنان بدست ملت ایران شکست خواهند خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز