خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

بیمارستان ایجرود به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۶

استاندار ایجرود در جریان بازدید از طرح های صنعتی، اقتصادی این شهرستان از پذیرش بیماران از نیمه آذر ماه سالجاری در بیمارستان شهرستان ایجرود خبر داد.

ایلنا - زنجان: استاندار زنجان در جریان بازدید از طرح های صنعتی، اقتصادی شهرستان ایجرود خبر از پذیرش بیماران از نیمه آذر ماه سالجاری در بیمارستان شهرستان ایجرود داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد از پست فشار قوی 63/400 کیلو وات ایجرود، شهرک صنعتی صنایع پتروشیمی زنجان، شرکت سیمان خمسه زنجان، شرکت مواد معدنی کیمیایی زنجان گستران و همچنین در مراسم بهره برداری از پارک حاشیه شهرستان ایجرود وتعریض پل حادثه خیز این منطقه و افتتاح پارک شهر حلب در شهرستان ایجرود شرکت کرد.

استاندار زنجان در این مراسم با اشاره به اجرای طرحهای مهر ماندگار  ایجرود گفت: در شهرستان ایجرود اقدامات مطلوب در زمینه احداث وبهره برداری از طرحهای مختلف انجام گرفته است.

رئوفی نژاد در این زمینه از شرکت سیمان خمسه بعنوان طرح مهر ماندگار یاد کرد وافزود: این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 80درصدی است که در دهه فجر سالجاری به بهره برداری می رسد.

استاندار زنجان در ادامه خبر از افتتاح و به بهره برداری رسیدن فاز 2این شرکت در خرداد سال 92داد و تصریح کرد: پروژه های بزرگ دیگر نیز در این زمینه در شهرستان های استان زنجان دارای اقدامات مطلوب و مناسب است.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه این پروژه ها بسرعت در حال پیگیری واجراست افزود: بیمارستان در حال تکمیل ایجرود نیز از 15آذر ماه سالجاری آماده بهره برداری و پذیرش بیمار است.

گفتنی است احداث پست فشار قوی 63/400کیلو واتی ایجرود با اهداف تامین انرژی مصارف صنعتی و کشاورزی، تقویت وبهبود کیفیت انرژی وافزایش قابلیت اظمینان شبکه، ایجاد ظرفیت لازم در منطقه وامکان تامین برق متقاضیان آتی با تغذیه پستهای 20/63کیلو ولت کارخانه سیمان خمسه، شرکت پتروشیمی زنجان، صنایع روی،سنگ شهر، سد گلابر، دندی و سعید آباد احداث می شود.

این طرح در زمینی به مساحت 10هکتار با دو دستگاه ترانسفوماتور قدرت 63/400 کیلو ولت با مجموع ظرفیت 400مگاولت آمپر، دو فیدر خط 400کیلو ولت و10فیدر خط 63کیلو ولت اجرا خواهد شد وداری قابلیت توسعه 4فیدر خط400کیلو ولت،یک فیدر ترانس با ظرفیت 200مگاولت آمپر و6فیدرخط63کیلو ولت خروجی است، بخش ساختمانی آن که در شهریور ماه سال 90 در شهرستان ایجرود به اتمام رسیده وبا نصب وتجهیز امکانات ودستگاهها آماده بهره برداری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز