خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

شرکت مواد معدنی کیمیایی زنجان گستران توانایی تامین فرآورده‌های معادن انگوران را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۳

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به بهره‌برداری از فاز اول شرکت مواد معدنی کیمیایی زنجان گستران گفت:‌ فاز اول این شرکت در آذر ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 ایلنا - ایحرود: رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: تجهیزات شرکت مواد معدنی کیمیاییی زنجان گستران که قبلا از کشورهای خارجی وارد می شد در حال حاضر بومی سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایحرود، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی زنجان در جریان بازدید استاندار زنجان از طرحهای صنعتی اقتصادی در دست تکمیل شهرستان ایجرود با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در این شرکت در حال تاسیس گفت: با راه اندازی این واحد مواد معدنی در این منطقه از زنجان، مواد اولیه مورد نیاز به فرآوری معادن انگوران تامین خواهد شد.

جمیلی در ادامه با اشاره به پیشرفت 25درصدی این معادن با تامین مواد اولیه در این شرکت افزود: تمامی تجهیزات این شرکت که قبلا از کشورهای خارجی وارد می شد در ایران واستان زنجان بومی سازی و تولید می شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در این شرکت مواد معدنی در حال حاضر 220پرسنل بیمه شده و60نفر پرسنل پیمانی مشغول به کار است تصریح کرد: این شرکت دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصدی است که فاز اول آن درآذر مان سالجاری به بهره بداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت مواد معدنی مکمل کارخانه کنسانتره معادن انگوران زنجان است افزود: با راه اندازی این شرکت کمک موثر در تامین مواد اولیه معادن سرب وروی انگوران و معادن دیگر در این منطقه شاهد خواهیم بود که موجب پیشرفت 25درصدی در زمینه تامین مواد اولیه در این معادن خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز