خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

سلطانیه الگوی کامل شهر الکترونیک در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: شهر سلطانیه الگوی کامل شهر الکترونیک در استان زنجان است و بایستی تکمیل خدمات دولت الکترونیک از این شهر آغاز شود.

زنجان - ایلنا: استاندار زنجان گفت: شهر سلطانیه الگوی کامل شهر الکترونیک در استان زنجان است و بایستی تکمیل خدمات دولت الکترونیک از این شهر آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان ظهر امروز (۲۴ مرداد) در ستاد دولت الکترونیک با اشاره به اینکه این ستاد تنها در استان زنجان تشکیل می‌شود، گفت: دولت الکترونیک از موضوعات مورد توجه رهبری و دولت است که در استان زنجان با جدیت دنبال می‌شود.

مقام عالی استان از آماده بودن زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان خبر داد و گفت: کلیه دستگاه‌های مجری این خدمات، به تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مجهز هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز ۶۳۰ خدمت در قالب دولت الکترونیک به شهروندان ارائه می‌شود، ادامه داد: جلسات ستاد کار‌شناسی و کاربردی است و برکات خوبی برای استان به همراه داشته است.

استاندار زنحان در ادامه با اشاره به اینکه سلطانیه الگوی کامل شهر الکترونیک در استان زنجان است، گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در اختیار ستاد قرار گرفته است که دستگاه‌هایی که در بخش توسعه شبکه کاربری اطلاعات و تجهیزات سخت افزاری نیازمند تامین اعتبار هستند می‌توانند از ستاد کمک بگیرند.

در ادامه این مراسم مدیر کل فن آوری اطلاعات استانداری زنجان نیز از توسعه دفا‌تر پیشخوان دولت در استان خبر داد و افزود: ۱۶ نقطه در شهر زنجان برای ایجاد این دفا‌تر شناسایی شده است که از ۲۵ دفتر پیشنهادی ۶ پروانه از سازمان تنظیم مقررات برای تاسیس این دفا‌تر اخذ شده است.

مرتضی شهامی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در پروژه شهر سلطانیه اشاره کرد و گفت: در همین راستا با تجهیز ۵ مرکز فنی و حرفه‌ای دوره‌های آموزشی ویژه ۸۲ هزار و ۲۳۶ نفر ساعت برگزار شد.

وی به طراحی سایت جامع شهری سلطانیه اشاره کرد و گفت: تامین دسترسی به اینترنت ادارات، اجرای شبکه داخلی ادارات، اتصال ادارات به شبکه دولت و طراحی سایت جامع شهری از دیگر اقدامات انجام شده در این راستااست.

در پایان این مراسم از خدمات مرتضی شهامی به عنوان مدیر کل فن آوری اطلاعات استانداری تجلیل و صالح نجفی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز