خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان:

روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب است

امام جمعه زنجان به ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب است.

زنجان - ایلنا: امام جمعه زنجان به ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(24 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس از یادگاران امام راحل است، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی باشکوه قدس تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حساسیت موضوع راهپیمایی روز قدس با توجه به تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و یادآور شد: این حضور همه ساله حساس تر و ضروری تر می شود.

امام جمعه زنجان به بیداری اسلامی در منطقه و برخی کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بار دیگر اتحاد و همدلی مردم مسلمان را به رخ جهانیان خواهد کشید.

حجت الاسلام خاتمی به حضور همیشه در صحنه مردم در تمام عرصه های سیاسی کشور اشاره کرد و ادامه داد: مردم همه ساله با شور و شعف بیشتری در این مراسم حضور می یابند.

امام جمعه زنجان در ادامه اسلام را عامل وحدت، انسجام و همدلی مسلمان خواند و گفت: هرجا که این وحدت پررنگ تر است شکست دشمنان ملموس تر می شود.

حجت الاسلام خاتمی به اهمیت بیت المقدس و فلسطین برای مسلمانان اشاره کرد و گفت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان است و مردم بار دیگر در این راهپیمایی انزجار و نفرت خود را از اسرائیل غاصب به فریاد می کشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز