خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

دفاع مقدس دوره‌ای پرماجرا از تاریخ انقلاب در ایران است

استاندار زنجان با اشاره به ناگفته‌های زیاد از دوران 8سال دفاع مقدس در ایران اسلامی افزود: 8 سال جنگ و دفاع مقدس فقط در جبهه‌ها نبوده است بلکه در تمام عرصه‌ها حتی در پشت جبهه نیز جنگ بوده است.

زنجان - ایلنا: استاندار زنجان با اشاره به ناگفته ای زیاد از دوران 8سال دفاع مقدس در ایران اسلامی افزود:8سال جنگ ودفاع مقدس فقط در جبهه ها نبوده است بلکه در تمام عرصه ها حتی در پشت جبه نیز جنگ بوده است.

به گزار خبرنگارایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد در جلسه ستاد دفاع مقدس با بیان اینکه پشت جبهه برای رزمندگاه در زمان جنگ و8سال دفاع مقدس نا امن تر از خط مقدم در جبهه ها بوده است افزود: در دوران جنگ و8ساله دفاع مقدس شاهد نامنی و ترورهای متعدد بوده ایم.

رئوفی نژاد با اشاره به دوران پرهزینه دفاه مقدس در ایران اسلامی افزود: این دوره یک دوره پر افتخار بزگ برای کل نظام و انقلاب و مردم بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز افتخار وعزت وسربلندی نظام و نقش آفرینی حکومت در مسائل منطقه وفرا متطقه ای بای همه ثابت شده است، تصریح کرد: همگی ما مدیون جنگ ودوران 8سال دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به ابعاد گسترده این دوره در تاریخ ایران اسلامی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس یک دنیای وسیع بوده است که هر کس می توانست به اندازه وسع خود از آن بهره ببرد.

رئوفی نژاد با اشاره به این دوره افزود:هرچه قدر که می توانین باید از این فرصتها بهره معنوی وفرهنگی در راستای حفظ وپاسداشت این دوران پرافتخار در ایران باید ببریم.

استاندار زنجان در پایان با بیان اینکه امروز باید برای آشنای از کارهای انجام گرفته در جامعه گفت: عملکرد خون شهدا باعث دوران دفاع مقدس شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز