خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام اعلام کرد:

کمیته امداد امام زنجان 700 میلیون تومان به نیازمندان كمك كرد

مدیرکل کمیته امداد امام استان زنجان با اشاره به اقدامات ماندگار دولت نهم ودهم در قالب طرحها و برنامه‌های متنوع برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام گفت: کمیته امداد در این راستا اقدامات مطلوب ارائه کرده است.

زنجان ـ ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام استان زنجان با اشاره به اقدامات ماندگار دولت نهم ودهم در قالب طرحها وبرنامه های متنوع برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام گفت:کمیته امداد در این راستا اقدامات مطلوب ارائه کرده است.

بهرام ولیزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ مهر گفت: در استان زنجان با اجرای طرح اکرام ایتام، اکرام نیازمندان، طرح کوثر،برای فرزندان در سن ازدواج افراد تحت حمایت کمیته،طرح شفا برای بیماران، مسجد محوری برای خدمات مساجد و گلریزان،طرح رحمت برای آزادی زندانیان نیازمند و طرحهای دیگر 700میلیون تومان در قالب طرحهای مختلف کمک به افراد جامعه داشته است.

زنجانیها 150 میلیون تومان به زلزله زدگان آذربایجان كمك كردند

ولیزاده با اشاره به کمکها اخیر برای زلزله زدگاه آذربایجان شرقی گفت: با کمکهای مردمی شاهد کمک و همدری با مبالغ بر 150میلیون تومانی به هموطنان بودیم.

مدیر کل کمیته امداد امام استان زنجان با ارزیابی 350میلیون تومانی مشارکت مردم در این زمینه افزود: مردم با این کمکها ومشارکت وصف ناشدنی بیش از تعهد یکساله با 300میلیون تومان در طرحهای مختلف در مجموع با بیش از 1میلیارد کمک به دیگر هموطنان داشتند.

وی با ارزیابی مطلوب از مشارکت مردم در این زمینه افزود: در این رابطه شاهد 3 برابری کمکها درزمینه های مختلف برای توانمند سازی شهروندان وهمشهریان بودیم.

ولیزاده با اشاره به تحریمهای دشمنان در سالیان اخیر بر علیه ایران اسلامی تصریح کرد: مردم وشهروندان دارای اعتقادات عمیق در کمک به همنوعان خود هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامالت مطلوب انجام گرفته در دولت نهم ودهم افزود اظهار داشت: شاهد رشد نه درصدی در زمینه های مختلف برای تحقق شعار دولت عدالت محوری در راستای توانمند سازی نیازمندان ومحرومین در دولت بودیم.

وی در این زمینه با اشاره به اینکه در سال جهاد اقتصادی شاهد اشتغالزایی بیش از 6هزار نفری بودیم گفت: کمیته امداد در این زمینه دارای رتبه مطلوب مشاغل خانگی بوده است.

6 هزار فرصت شغلی توسط كمیته امداد زنجان ایجاد شد

وی با بیان اینکه برای اشتغال محرومین 6هزار فرصت شغلی در سال 90 ایجاد شده است گفت: در این زمینه شاهد رشد مطلوب بودیم.

مدیر کل کمیته امداد امام استا زنجان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدامات بسیار موثر در بخشهای مختلف افزود: در زمینه در زمینه مقاوم سازی مسکن روستایی وشهری اقداماتی بسیار مناسب برای مقابله با حوادث وبلایای طبیعی انجام گرفته است که این عملکردها را از جمله اقدامات مطلوب در دولت نهم ودهم در مقایسه با دولتهای قبل عنوان کرد که برای محرومین انجام گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام استان زنجان در ادامه با بیان تعداد طرحهای وبرنامه های ازدواج فرزندان خانواده های تحت پوشش افزود: در این طرح فرزندان در سن ازدواج با حمایت وکمک امداد تشکیل زندگی دادند.

وی با ارزیابی مطلوب از کمکها ومشارکت مردم در زمینه مسکن شهری وروستای توسط خیرین برای احداث واحدهای مسکونی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خاطر نشان کرد: مبلغ کمک این افراد خیرین در شهرها 6میلیون تومان بوده که در این زمینه آورده مددجویان را خیرین تقبل کردند.

این مقام مسئول با اشاره به بیش از 1227حامی اضافه شده در سالجاری برای کمک به ایتام افزود این حامیان 2هزار و 600 یتیم را تحت پوشش قرار گرفتند که برخی از این حامیان به تعداد 4-3 یتیم را تحت پوشش خود دارند.

وی با بیان برشماری توجه دولت در این بخش به این قشر از افراد جامعه تصریح کرد: با ارائه خدمات در کمیته امداد امام امام در جامعه شاهد کاهش معضلات اجتماعی و پیشگیری از مسائل اجتماعی و فرهنگی در نتیجه شاهد ایجاد آرامش در جامعه بودیم.

ولیزاده با ارزیابی مناسب از اقدامات و عملکرد دولت در این زمینه و با حمایت از این گروه از مردم جامعه گفت: امداد یک الگوی داخلی در کمک به محرومین و نیازمندان بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این گروه از مردم بیش از 75درصد آماری جامعه هدف ما را تشکیل می دهند افزود: در استان زنجان 43هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد.

وی با برشماری از این افراد تحت عنوان زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست، بی سرپرست یتیم دار، بیماران صعب العلاج، سالمندان و خانواده‌های مختلف که داری نیازمندیهای خاص هستند افزود: کمیته امداد به تمامی اینها کمک های مادی و معنوی در رفع نیازمندیهایشان دارد.

ولیزاده با اشاره به توانمندی برخی از این افراد از طریق کمکهای کمیته امداد گفت: برخی ازاین افراد با توانمندشدن در جامعه و خارج شدن از حمایت امداد توانستند دارای جایگاه اجتماعی مناسب در جامعه باشند که در این زمینه تعدادی از آنها سفیران امداد در خارج از کشور هستند، افزود: امروزه با عملکرد مطلوب دولت نهم ودهم در حمایت از کمیته امداد امام 16هزار خانواده در عرصه های مختلف تولید و اشتغال در کشور وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز