خبرگزاری کار ایران

بیت المقدس پاره تن اسلام است

درود بر قدس و بر مسجدالاقصی، درود بر ملت‌های به پا خاسته در مقابل اسرائیل جنایتکار، روز بزرگ قدس روز سعی صفا و مروه روزه‌دارانی است که با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی پیمانی دوباره می‌بندند.

زنجان ـ ایلنا: درود بر قدس و بر مسجدالاقصی، درود بر ملت‌های به پا خاسته در مقابل اسرائیل جنایتکار، روز بزرگ قدس روز سعی صفا و مروه روزه‌دارانی است که روزه‌هایشان را کامل می‌کنند و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیمانی دوباره می‌بندند.

به گزارش ایلنا از زنجان، روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشانند.

روز قدس، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و تا ابد مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده خواهد ماند و فراموش نمی‌کنند که بیت‌المقدس پاره تن اسلام است.

روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان بر‌افراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

در این روز همه مسلمانان جهان شاهد تحولات مهمی در منطقه خاورمیانه و دنیای اسلام بوده و خواهند بود و موج بیداری اسلامی تحولی شگرف را در جهان اسلام رقم زده است.

گرامی داشت این روز بزرگ و همزمانی آن با بیداری اسلامی در منطقه، پایه های استکبار جهانی و در راس آنان آمریکا و اسراییل را سست و لرزان خواهد کرد، بی تردید، حضور پر شور و مردمی ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس که نمادی از اعلام همبستگی مسلمانان جهان با مردم نستوه و مقاوم فلسطین به شمار می رود، پاسخی قاطع به شیطنت های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر می باشد و نشان خواهد داد که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز، هرگز فراموش نخواهد شد.

در خاتمه اعلام می دارد که کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، روحانیون و مبلغین وائمه جماعات استان، هیئات مذهبی، جامعه مداحان، جامعه بزرگ قرآنی، مراکز فرهنگی همراه و همصدا با ملت بزرگ ایران و ملل آزاده و ظلم ستیز جهان، در صفوفی فشرده بار دیگر به ندای حضرت امام (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری لبیک گفته و از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه دعوت می‌کند با درک صحیح از حساسیت و شرایط موجود بیداری اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس خواب‌های آشفته مستکبران را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرده و رعب و وحشت را بر اردوگاه متجاوزان مستولی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز