خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

انتقال پادگان زنجان تحقق فرمان رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۸

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت انتقال و جابجای پادگان زنجان به محل جدید گفت: همه ما در برابر فرمان رهبری واطاعت از این فرمان دارای وظیفه و تکلیف هستیم.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت:‌ جابجای وانتقال پادگان زنجان تصمیم وپروژه بزرگی برای شهر زنجان وارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان شامگاه دیروز در جلسه انتقال پادگان به خارج از شهر زنجان گفت: ‌جابه جای پادگان زنجان بنا به دلایلی دارایی اهمیت والویت است که از آن جمله تحقق فرمان رهبری و بزرگی پروژه جابه جایی پادگان از داخل شهر به خارج از شهر بدلیل وجود پادگان در این منطقه موجب مشکلاتی برای شهروندان وارتش شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه با انتقال پادگان از داخل شهر زنجان از قبل فروش زمین 250هکتاری این پادگان در داخل محدوده شمال شهر زنجان می توان در تاسیس پادگان جدید اقدامات بسیار مناسب ومطلوب انجام داد افزود: چارچوب وکلیات کاربری این زمین برای استان مشخص است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم ایران است تصریح کرد: این زمین به هر قیمتی که بالاترین ارزش افزوده را برای شهر واستان ایجاد کند به فروش خواهد رفت خاطر نشان کرد: احداث پادگان جدید نیز باید هرچه باشکوهتر اجرایی شود، چرا که شکوه وعظمت این پادگان برای مملکت، نظام ومردم استان دارای افتخار است.
رئوفی نژاد در زمینه اراضی احداث پادگان جدید در زنجان تاکید کرد: این زمین بالغ بر 750هکتار در زنجان برای احداث پادگان جدید مهیا شده است و هیچ مشکلی و مسائله برای احداث واجرای عملیات در این زمینه وجود ندارد ومسائل جزئی نیز قابل حل در استان است.

استاندار زنجان در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات دستگاههای دولتی توسط دولت قابل حل است ومشکلات خصوصی افراد ومعارضینی که داری حق وحقوق قانونی هستند نز باید پرداخت شود افزود: اقدامات در این زمینه موجب تسریع در روند اجرای عملیات انتقال وجابجایی پادگان از داخل شهر به خارج از شهر زنجان خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتقال وصدور اسناد به نام دولت هیچ منعی به نام ارتش جمهوری اسلامی ندارد گفت:‌ اشخاص نیز در چارچوب قانون می توانند با تعیین قیمت توسط کارشناسان نسبت به اخذ حق قانونی خود اقدام کنند.

مقام عالی استان با اشاره به تغییر کاربری این اراضی 250هکتاری پادگان در داخل شهر افزود: کلیات تغییر کاربری این اراضی از نطر استان حل شده است وبا تعیین نوع کاربری وبا رعایت ضوابط شهرسازی وطرح تفصیلی در این خصوص می توان اقدامات مناسب برای استان وشهر زنجان انجام داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه تغییرکاربری وقیمت گذاری این اراضی با بالاترین قیمت ممکن خواهد بود افزود: عقب نشینی زمینها در این منطقه موجب مرغوبیت زمینها در این منطقه از شهر خواهد بود.

در ادامه این جلسه با تعیین 10روزه برای استعلامات وجواب دهی به این استعلامات اعلام شد که در حداقل زمان ممکن برای اجرای شدن انتقال پادگان در 6ماهه آینده در سالجاری اقدام شود.

شهرداری زنجان موظف به تهیه نقشه های خیابانها و شبکه معابر در این زمینه شد و زمین جدید خریداری شده برای احداث پادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز باید ظرف 1ماه آینده دیوار کشی واقدامات در این زمینه آغاز شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد که کمیته ای با مسئولیت معاون عمرانی استانداری زنجان برای اجرای این طرح بزرگ در زنجان تشکیل وپیگیری مصوبات را برعهده داشته باشد.

در ادامه این جلسه حبیب ملایی یگانه شهردار زنجان نیز با اشاره به پیش بینی این منططقه از شهر در راستای طرح تفصیلی وتوسعه ای شهر افزود:‌ طراحی پادگان فاقد مشکل است وبا همدلی وتعامل مسئولان شهر شاهد اقدامات مطلوب در این زمینه خواهیم بود.

شهردار زنجان با اعلام آمادگی در این زمینه تصریح کرد: آمادگی لازم جهت آزاد سازی خیابانها ومعابر را در این منطقه از شهر را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز