خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی زنجان خبر داد:

کلاهبرداری پزشک قلابی از بیمار قطع نخاعی

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۲

فردی که خود را پزشک معرفی کرده بود از جوان قطع نخاعی در زنجان کلاهبرداری کرده بود شناسایی ودستگیر شد.

زنجان ـ ایلنا: رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به جزئیات این خبر گفت:‌ این متهم به شغل کتاب فروشی مشغول بوده است در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ مصطفی طلوعی رئیس پلیس آگاهی زنجان امروز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: متهم در بازجویی های اولیه بعمل آمده ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری شده بود که با ارائه مدارک ودلایل در نهایت به کلاهبرداری از شاکی تحت عنوان پزشک اعتراف و اعلام کرد که از مبلغ مذکور 16میلیون ریال به یک زندانی پرداخت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با هشدار به شهروندان مبنی بر عدم اعتماد به افراد ناشناس و نامطمئن عنوان کرد: متهم با پرونده متشکله به دادسرا معرفی واز آن طریق قرار لازم صادر شده است.

سرهنگ طلوعی در جزئیات این کلاهبرداری با بیان اینکه فردی به پلیس آگاهی زنجان مراجعه و از این کلاهبرداری فردی تحت عنوان پزشک اعلام شکایت کرد گفت:‌ پسر این مرد در اثر سانحه رانندگی در اثر تصادف دچار قطع نخاع شده ودر بیمارستان بستری شده بود که فرد ناشناس با وی تماس گرفته و با ارائه مشخصات پسرش خود را دکتر معرفی و عنوان می کند که پسرتان باید در تهران تحت نظر دکتر "ص" عمل جراحی شود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی زنجان پدر به علت نگرانی از وضعیت فرزندش جهت عمل جراحی 28میلیون ریال از طریق خودپرداز به حساب اعلامی فرد کلاهبردار واریز می كند و بعد متوجه می شود که وی دکتر نبوده است.

سرهنگ طلوعی خاطر نشان کرد: با شکایت این شهروند تحقیات در این زمینه آغاز وبا بررسی حسابی که از پول به آن واریز شده بود، متهم به نام"ع،ع" ساکن تهران را شناسایی و دستور دستگیری وی صادر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز