خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

دولت برای محرومیت زدایی تلاش بسیار كرده است

asdasd

زنجان ـ‌ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به عملکرد مثبت دولت نهم ودهم طی سالهای اخیر گفت:آیین این دولت در راستای محرومیت زدایی در کشور بوده است.

زنجان ـ‌ ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به عملکرد مثبت دولت نهم ودهم طی سالهای اخیر گفت: آیین این دولت در راستای محرومیت زدایی در کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فیروز احمدی در جلسه ستاد برگزاری هفته دولت برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم افزود: آنچه که در این نمایشگاه برای ما مهم و اساسی است کار مقایسه‌ای است.

احمدی با اشاره به برجستگی اقدامات و عملکرد دولت در سالهای اخیر افزود: کارهای بسیار زیاد، موثر و مفید در زمینه‌های مختلف در کشور انجام گرفته است که باید باز گو شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه حضور سیاسی مردم در این نمایشگاه پرداخته خواهد شد اظهار داشت: قدرت، حضور، مشارکت ومقابله تک تک مردم در مقابل استکبار جهانی وتبعیت آنان باید دراین نمایشگاه بخوبی پرداخته شود.

احمدی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در هفته دولت گفت: مسائل سیاسی، انتخاباتی وتقسیمات خوب کشوری ونمایش مقایسه‌ای در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب حوزه انتظامی امنیتی وتاثیر دستاوردهای دولت در این زمینه افزود: نقش بانوان دردولت نهم ودهم واقدامات کم نظیر دولت در مسائل خانوادگی واشتغال یکی از مباحث مهم واساسی در این زمینه است که نیازمند بازگویی است.

احمدی در پایان با بیان مقایسه امور امر به معروف ونهی از منکر ابراز کرد: باید تلاش ویژه برای برجسته سازی در امور ستاد اقامه نماز ومسائل فرهنگی نیز انجام گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز