خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

زنجان فاقد تالار بزرگ شهر و سالن اجتماعات است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۷

استاندار زنجان با اشاره به ظرفیتها وپتانسیلهای استان زنجان در زمینه حوزه فرهنگ وهنر گفت: زنجان فاقد تالار بزرگ شهر وسالن اجتماعات است.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: ایجاد تالار بزرگ شهر یکی از نیازهای اساسی استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان ظهر یكشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر استان به پیشینه فرهنگی و هنری استان زنجان اشاره کرد و گفت: در استان زنجان علما، روحانیون و مشاهیر بزرگی زندگی کرده اند و همین باعث شده است که در حال حاضر زنجان به یکی از قطب های فرهنگی کشور تبدیل شده است.

وی به رسالت سنگین متولیان فرهنگ و هنر اشاره کرد و ادامه داد: حوزه فرهنگ و هنر یکی از حوزه های تاثیر گذار است که دیگر حوزه ها نیز از آن متاثر هستند.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در مراکز فرهنگی و هنری بیانگر اعتماد خانواده های به این مراکز است، خاطرنشان ساخت: این حوزه به راحتی توانسته دیگر بخش ها را در جامعه تحت تاثیر خود قرار دهد.

استاندار زنجان به حساسیت فعالیت در این حوزه نیز اشاره کرد و یادآور شد: اگر هنرمندان متعهد به نظام و انقلاب در این حوزه تربیت نشود ممکن است افراد به جای اینکه در خدمت نظام باشد بر علیه آن فعالیت کنند.

وی در ادامه به پروژه های نیمه تمام در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: کتابخانه مرکزی و ایجاد تالار بزرگ شهر یکی از نیازهای استان است ولی به جهت عدم تامین اعتبار این پروژه ها نیمه تمام رها شده است.

استاندار زنجان به فرهنگسراهای بانوان در استان اشاره کرد و گفت: هنرستان های تجسمی استان نیز باید تا پایان کار دولت دهم نهایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز