خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان:

محتوی نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم ودهم در زنجان مقایسه‌ای خواهد بود

asdasd

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در هفته دولت گفت: ارائه آثار این نمایشگاه به صورت هنرمندانه و مقایسه‌ای خواهد بود.

زنجان ـ ایلنا: معاون برنامه ریزی استاندار زنجان در اولین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت گفت: این نمایشگاه از همزمان با هفته دولت در استان زنجان با همکاری دستگاههای اجرایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید عباسی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ دولت مهر به مدت ۷روز در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود افزود: این نمایشگاه با اهداف معرفی دستاورد‌ها وعملکرد دولت نهم ودهم در راستای تحقق شعار سال تولید ملی وحمایت از کار وسرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اهداف در زمینه‌های توسعه کشاورزی، اطلاع رسانی عملکرد‌ها از رسانه‌ها تقدیر از برترینهای جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: محتوی نمایشگاه به صورت مقایسه‌ای عملکرد‌ها است.

عباسی همچنین با اشاره به خلاقیت وهنرمندی در ارائه آثاردر این نمایشگاه گفت: سادگی وقابل فهم بودن برای عموم مردم از جمله اهداف در برگزار این نمایشگاه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به رایگاه بودن برخی خدمات در این نمایشگاه افزود: برای هر روز از برگزاری این نمایشگاه همایش ویژه تدارک دیده شده است.

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان در پایان خبر از رونمایی از آرم طراحی شده برای استان زنجان در این نمایشگاه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز