خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

محرم ماه ارزشها ورشادتهاست

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به ماه محرم، ‌ماه ارزشها ورشادتها گفت:‌ امروز عملیات روانی وجنگ نرم دشمن برعلیه مسلمین جهان بویژه شیعیان گسترش یافته است.

زنجان ـ ایلنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:اطلاع رسانی، ‌ترویج وارتقاء خود کنترلی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ سرهنگ وجیه ا...موسوی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، امروزصبح (2آذر) در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به نقش و جایگاه پایتخت شور وشعور حسینی در ایران و جهان گفت: اطلاع رسانی صحیح از عزادارن حسینی وهیئات مذهبی در استان دارای اهمیت ویژه در این شرایط است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در این ایام سوگواری ابا عبدا... حسین (ع) بر ما واجب است که با اطلاع رسانی صحیح از مراسم عزاداری وهیئات مذهبی ودستجات عزاداری توام با آگاهی و اطلاع رسانی صحیح وبدور از هرگون شبهه داشته باشیم افزود: اگر این اقدامات بخوبی صورت گیرد عظمت پایتخت شور وشعور حسینی در استان داری رونق بیشتر از این خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اطلاع رسانی صحیح در این ایام برای مردم گفت: با همکاری وتعامل نزدیک مردم و ‌ رسانه ها با پلیس باعث ایجاد نظم وانضباط ودر نتیجه امنیت را در جامعه شاهد خواهیم بود.

سرهنگ موسوس در ادامه گفت: درزمینه ترویج و ارتقاء احساس امنیت در استان زنجان بسیار مناسب عمل شده است.

وی در پایان ترویج خود کنترلی را از طرف مردم و جامعه را مهم ارزیابی کرد وافزود: اخبار صحیح وبه موقع در جهت اطلاع رسانی به جامعه در ترویج فرهنگ خود کنترلی باعث ایجاد اعتماد در مردم خواهدشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز