خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی تبیان زنجان اعلام کرد؛

تبیان زنجان جایگاه 212 امین وب سایت برتر را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۵

وب سایت تبیان مرکز زنجان در ارزیابی بین المللی وب سایت های کشور در Alexa از میان 500 وب سایت برتر ایران جایگاه 212 امین وب سایت برتر را از آن خود کرد.

زنجان ـ ایلنا: وب سایت تبیان زنجان که از بدو تاسیس تاکنون پربیننده ترین وب سایت تبیان استانی کشوربوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، روابط عمومی تبیان زنجان 9 آذر ماه با اعلام این خبر افزود: مهمترین دلیل استقبال کاربران به دلیل برنامه ریزی های تبیان زنجان در حوزه اطلاع رسانی و ارائه خدمات ویژه ماه محرم الحرام به منظور تبیین اهداف قیام حضرت امام حسین (ع) و معرفی جلوه های شخصیتی خاندان امام حسین (ع) بوده است.

این در حالیست که از ابتدای ماه محرم الحرام، همانند گذشته، تبیان زنجان با ارائه ویژه نامه های برنامه ریزی شده و ارائه بیش از 15 هزار مطلب در خصوص محرم شناسی و خاندان اهلبیت (ع) , به صورت منسجم اقدام به بیان و معرفی ویژگی ها و پیام های قیام حضرت سید الشهدا (ع) کرده است.

گفتنی است وب سایت تبیان زنجان که از بدو تاسیس تاکنون پربیننده ترین وب سایت تبیان استانی کشوراست با بازدید روزانه بیش از 50000 در صدر وب سایت های استانی تبیان قرار گرفته است و اینک پس از تبیان نت و مهرنیوز پربیننده ترین وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور است و در همین راستا این مجموعه در تلاش است تا با تکیه بر توان اعضاء خود این جایگاه را به زیر 100 سایت برتر ایران ارتقا دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز