خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان:

رویکرد اصلی دانشگاه پیام نور زنجان تقویت باورهای دینی در بین دانشجویان است

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اقدامات وعملکرد مطلوب دانشگاه پیام نور در دولت نهم ودهم افزود: دانشگاه پیام نور زنجان با حضور فعال در نمایشگاه دولت مهر به ارائه گزارش عملکرد پرداخته است.

زنجان ـ ایلنا: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اقدامات وعملکرد مطلوب دانشگاه پیام نور در دولت نهم ودهم افزود: دانشگاه پیام نور زنجان با حضور فعال در نمایشگاه دولت مهر به ارائه گزارش عملکرد پرداخته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر حاج علی اکبری، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه دولت مهربه خبرنگار ایلنا گفت: رویکرد اصلی دانشگاه پیام نور استان زنجان تقویت باورهای دینی و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در بین دانشجویان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان زنجان در راستای رسیدن به این اهداف برنامه های متنوعی را در سطح دانشگاه برگزار کرده است، افزود: دانشگاه پیام نور استان زنجان پیشاپیش سایر دستگاه های اجرایی در بخش دانشگاهی نمایشگاه دولت مهر با رویکردهای مختلف حضور پیدا کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این دانشگاه در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی افتخارات بسیاری را کسب کرده است، عنوان کرد: تمامی اقدامات و عملکرد دانشگاه پیام نور استان در قالب تصاویر، کلیپ ها و لوح فشرده به بازدیدکنندگان این نمایشگاه ارائه می شود.

وی تاسیس 5 واحد دانشگاهی پیام نور را یکی از بزرگ ترین دستاوردهای دولت نهم و دهم عنوان کرد و ادامه داد: از سال 85 تا کنون 5 واحد پیام نور در شهرستان های طارم، خرمدره، سلطانیه، ایجرود و صائین قلعه که جزو مصوبات دولت بود تاسیس شده است.

حاج علی اکبری سیاست اصلی دانشگاه پیام نور را بومی گزینی عنوان کرد و بیان داشت: 95 درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان بومی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور استان زنجان بزرگ ترین دانشگاه دولتی استان است.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان یادآور شد: با توجه به نوع سیستم آموزشی دانشگاه پیام نورکه کتاب محور است، لذا دانشجویان با بهره گیری از تجارب اساتید عمدتا کارهای مطالعاتی عمیقی انجام داده و با رویکرد تعهد و تخصص وارد جامعه می شوند.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از پست های کلیدی جامعه را دانشجویان دانشگاه پیام نور به عهده دارند، خاطرنشان کرد: این دانشگاه همواره با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت توانسته در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی گام های مهمی را بردارد.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان زنجان در راستای افزایش رشته و دانشجو کمیته جذب اساتید را در همه مراکز خود ایجاد کرده است، ابراز کرد: این کمیته به منظور ارتقاء کیفیت اموزشی و همچنین جذب اساتید مجرب و عضو هیئت علمی و در راستای بررسی صلاحیت های عمومی و تخصصی اساتید ایجاد شده است.

وی یادآور شد: به برکت دولت نهم و دهم دانشگاه پیام نور استان زنجان از سال 85 تاکنون شاهد پیشرفت و توسعه چشمگیری در عرصه های مختلف بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز