خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جهانی عکاسی در استان زنجان صورت می گیرد؛

برگزای مهم ترین رویداد هنر عکاسی کشور در استان زنجان

عضو شورای سیاستگذاری نخستین آیین پاسداشت روز جهانی هنر عکاسی گفت: برگزاری این رویداد هنر عکاسی در استان زنجان بسیار مهم و اساسی است.

زنجان ـ ایلنا: عضو شورای سیاستگذاری نخستین آیین پاسداشت روز جهانی هنر عکاسی گفت: برگزاری این رویداد هنر عکاسی در استان زنجان بسیار مهم واساسی است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از زنجان، حمید رضا بازرگانی عضو شورای سیاستگذاری نخستین آیین پاسداشت روز جهانی هنرعکاسی در ایران صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت مهر در جمع خبرنگاران گفت: این مهمترین رویداد هنر عکاسی در ایران واستان زنجان است.

بازرگانی در ادامه با اشاره به حضور 60 عکاس مطرح کشور در این آیین پاسداشت هنر عکاسی در استان زنجان گفت: روزنامه نگاران، منتقدان هنر عکاسی ومسئولین نشریات تخصصی این هنر نیز در این آیین پاسداشت حضور خواهند داشت.

عضو انجمن هنر عکاسان زنجان، با بیان اینکه روز جهانی عکاسی در دنیا همزمان با 19اگوست برگزار می شود افزود: این آیین پاسداشت روز 5شنبه در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار خواهد شد.

یکی از طرحان این آیین پاسداشت هنر عکاسی در زنجان با اشاره به حضور عکاسان در مراسم این آیین تصریح کرد: این روز در بین عکاسان دنیا دارای جایگاه واهمیت ویژه ای است.

دارنده عناوین برتر جهانی هنر عکاسی زنجان از کلیه علاقمندان به این هنر نافذ وتاثیر گذار دعوت برای حضور در این آیین پاسداشت کرد.

وی با اشاره به اهمیت هنر عکاسی در دنیای معاصر این هنر را آیینه تمام نمایی فرصت های دانست که در زندگی هرگز ثبت نشده است.

بازرگانی در بخشی از سخنان خود گفت: هنر عکاسی هنر گویا ودر عین سکوت است واز همین رو حضور عکاسان مطرح در استان زنجان را بسیار حائز اهمیت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم شاهد برپایی سالانه وتاسیس دبیر خانه رسمی این آیین پاسداشت در استان زنجان باشیم.

عضو شورای سیاستگذاری در این زمینه این اقدام را هر چند گامی کوچک در این راستا برشمرد و اما ادامه داد: این اقدام دارای ارزش برای تشویق هنرمندان هنر عکاسی در ایران واستان است.

وی همچنین در پایان با تقدیر وتشکر از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان اظهار امیدواری کرد: شاهد برپایی هرچه باشکوهتر این آیین پاسداشت در استان زنجان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز