خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

تسریع در اجرای زیرساخت های مجموعه گردشگری گاوازنگ

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۲۲

استاندار زنجان با تاکید بر اجرای هر چه سریعتر زیرساخت های مجموعه گردشگری گاوازنگ، گفت: متاسفانه در استان زنجان روند اجرای طرح ها بسیار کندتر از طراحی آنهاست.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: تا یک ماه آینده باید مسیر گاوازنگ به گرده داغ زنجان باز شده و زیرساخت های لازم برای تردد از آن مسیر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان محمد رئوفی نژاد، استاندار زنجان ظهر امروز (19 آذر) در جلسه کارگروه میراث فرهنگی استان، اظهار داشت: مجموعه گاوازنگ ظرفیت و فرصت مناسبی در راستای توسعه گردشگری در زنجان است.

وی با اشاره به پروژه ها و طرح هایی که برای مجموعه گاوازنگ در نظر گرفته شده است، افزود: متاسفانه اجرای طرح ها و پروژه های این مجموعه نسبت به طراحی آنها کندتر پیش می رود.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه هنوز مشکل جاده های دسترسی به مجموعه گاوازنگ حل نشده است، ادامه داد: با توجه به اینکه دو سال پیش کنگ بلوار منتهی به مجموعه گاوازنگ در بهترین نقطه آن به زمین زده شده است ولی تا کنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

وی تخریب 40 درصد تملک صورت گرفته از زمین های مسکونی و کشاورزی روستای گاوازنگ را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و افزود: باید هر چه سریعتر این زمین ها برای تغییر کاربری تخریب شوند.

این مقام مسئول بحث تامین آب شرب مجموعه گاوازنگ را از دیگر اقدامات عنوان کرد و بیان داشت: تأمین آب شرب منطقه نیز یکی از موارد مورد تاکید بود که متاسفانه هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه تامین بسیاری از زیرساخت ها در منطقه گاوازنگ به عهده بخش دولتی است، ابراز داشت: اگر بخش دولتی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد مقدمات ورود بخش خصوصی نیز برای سرمایه گذاری فراهم می شود.

استاندار زنجان در پایان تاکید کرد: تا یک ماه آینده باید مسیر گاوازنگ به گرده داغ باز شده و زیرساخت های لازم برای تردد از آن مسیر فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز