خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری زنجان خبرداد؛

بهره برداری از استادیوم 15 هزار نفری فوتبال در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۲۷

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه استادیوم 15 هزار نفری فوتبال در اواخر سال 92 به بهره برداری می رسد، گفت: این طرح یکی از پروژه های مهر ماندگار در استان است.

زنجان ـ ایلنا: معاون عمرانی استانداری زنجان تاپایان سال 92خبر از بهره برداری استادیوم فوتبال زنجان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان علی اکبر کریمی، معاون عمرانی استانداری زنجان ظهر امروز (19 آذر) در جلسه کارگروه میراث فرهنگی استان اظهار داشت: استادیوم 15 هزار نفری فوتبال در کنار مجموعه فرهنگی و تفریحی گاوازنگ احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه احداث پارک موزه دفاع مقدس، شهرک باغ ایرانی و نمایشگاه از دیگر پروژه هایی که در مجموعه گاوازنگ طراحی شده است، ابراز داشت: احداث و تکمیل این پروژه ها می تواند گام موثری در ارتقای صنعت گردشگری در استان باشد.

این مقام مسئول تامین راه های دسترسی به مجموعه گاوازنگ را از مهم ترین اقدامات دولت عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 30 میلیارد ریال برای این منظور اختصاص داده شد که متاسفانه این اعتبار در جای خود مصرف نشد.

وی یادآور شد: در سال جاری نیز 10 میلیارد ریال برای تامین راه های دسترسی به مجموعه گاوازنگ در نظر گرفته شده است.

کریمی وجود شبکه معابر و ظرفیت بالای پارکینگ مجموعه گاوازنگ را فرصت و ظرفیت مناسب برای استفاده کنندگان از این فضا و در نتیجه توسعه صنعت گردشگری در استان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه در آینده شاهد بارترافیک در منطقه گاوازنگ خواهیم بود، در طرح تفصیلی این منطقه معابر عریضی برای آن اختصاص داده شده است.

وی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی سد خاکی جدید در بالادست سد فعلی اشاره کرد و بیان داشت: اعتبار 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران برای اجرای این طرح اختصاص داده شده که این میزان اعتبار کافی نیست.

معاون عمرانی استانداری زنجان خاطر نشان کرد: اجرای سد اکی جدید با هدف توسعه فضاهای گردشگری در بالادست سد فعلی صورت می گیرد.

وی از اجرای پروژه شهرک باغ ایرانی در کنار مجموعه گاوازنگ خبر داد و گفت: طرح نهایی این پروژه تهیه شده به طوری که با تامین زمین های معوض و بخشی از منابع و زیرساخت های مورد نیاز عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز