خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه خبرداد:

برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه

برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه

زنجان – ایلنا: سرپرست دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب انجام گرفته در این دانشگاه گفت:برگزاری کلاسهای اقتصاد مقاومتی برای اساتید ودانشجویان در راستای تحقق شعار تولید ملی وحمایت از کار وسرمایه ایرانی است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از زنجان علی محمدی، سرپرست دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه در حاشیه نمایشگاه دولت مهر به خبرنگار ایلنا گفت: کلاس های آموزشی ویژه اساتید و دانشجویان واحد صائین قلعه با موضوع اقتصاد مقاومتی در سال تحصیلی جدید در دانشگاه صائین قلعه برگزار می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: قرار دادن مطالبی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سایت دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه از اقدامات این دانشگاه در خصوص عمل به منویات رهبری است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های این دانشگاه افزود: از آغاز سال تحصیلی 91-90 در دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه 60 برنامه فرهنگی متنوع اجرا شده است.

وی با بیان اینکه واحد صائین قلعه در اجرای برنامه های فرهنگی حضور پر رنگ داشته، اظهار داشت: همایش عفاف و حجاب، نمایشگاه کتاب عاشوراییان، برگزاری کلاس های دینی مذهبی برای دانشجویان و اساتید از جمله مهم ترین برنامه های برگزار شده در دانشگاه است.

محمدی تاسیس دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه را از مهم ترین دستاوردهای دولت نهم و دهم در این شهر عنوان کرد و تصریح کرد: واحد صائین قلعه با 70 دانشجو و با سه رشته تحصیلی در سال 1387 تاسیس و آغاز به کار کرده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور واحد صائین قلعه تعداد فعلی دانشجویان این دانشگاه را 470 دانشجو اعلام و ابراز امیدواری کرد: این تعداد در آغاز سال تحصیلی جاری به بیش 800 دانشجو افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان واحد صائین قلعه در 9 رشته تحصیلی مشغول به تحصیل هستند ادامه داد: رشته های مدیریت دولتی، اقتصاد، مدیریت اجرایی و پروژه، روان شناسی، علوم کامپیوتر و IT، حقوق و حسابداری از جمله رشته های موجود در این دانشگاه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز