خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

بیمارستان امام حسین استان زنجان بیمارستان طرح جنرال است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در بخش تامین اجتماعی استان زنجان گفت:یکی از بهترین کارها در زنجان برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت نهم ودهم بوده است

زنجان ـ ایلنا: مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در بخش تامین اجتماعی استان زنجان گفت:یکی از بهترین کارها در زنجان برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت نهم ودهم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان علی محمدی مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت نهم ودهم در بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با اشاره به اقدامات مطلوب دولت نهم ودهم در مقایسه با دولتهای قبل ای آن گفت:بزودی شاهد افتتاح وراه اندازی درمانگاه سرپایی در شهرستان خدابنده خواهیم بود.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان در ادامه با بیان اقدامات وخدمات ویژه برای بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت:راه اندازی پلی کلنیک تخصصی امام حسین جزو اقدامات اسای بوده است.

محمدی با اشاره به افزایش خدمات وبخشهای تخصصی چشم پزشکی،قلب وریه در بیمارستان وتجهیز این بیمارستان به تجهیزات پزشکی وراه اندازی سی تی اسکن به این مجموعه وسونوگرافی رنگی افزود:در بخش تامین اجتماعی شاهد اقدامات در زمینه ایجاد فضای فیزیکی مطلوب، نیروی انسانی،ئایجاد فضای ورزشی مناسب را شاهد بودیم.

وی در بخشی از سخنان خود خبر از تغییر کاربری ساختمان مدیریت درمان واقع در میدان بعثت داد وافزود:بیمارستان امام حسین زنجان با تعریف ویژه تمامی استاندارهای بیمارستان جنرال را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز