خبرگزاری کار ایران

چاپ کتاب آثار برگزیده عکاسان شرکت کننده در آیین پاسداشت روزجهانی عکاسی

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین آیین پاسداشت روزجهانی عکاسی در استان زنجان،گفت: این آیین پاسداشت به صورت سراسری در استان زنجان برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد:

چاپ کتاب آثار برگزیده هنر عکاسان شرکت کننده در آیین پاسداشت روزجهانی عکاسی در زنجان

زنجان ـ ایلنا: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین آیین پاسداشت روزجهانی عکاسی در استان زنجان،گفت: این آیین پاسداشت به صورت سراسری در استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ذوالقدر معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه دولت مهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: برگزاری نخستین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در استان زنجان بهانه ای است برای حضور 6 عکاس مطرح وبه نام کشور در شهر شور وشعور حینی برای عکاسی از مناظر طبیعی وجاذبه های توریستی تاریخی استان زنجان است.

ذولقدر در ادامه با اشاره به برگزاری آیین پاسداشت روزجهانی عکاسی در استان زنجان افزود:با ایجاد فضای متناسب با هنر عکاسی در پایان این آیین پاسداشت نمایشگاهی از آثار برگزیده برگزار خواهد شد وآثار نیز به صورت اثری ماندگار کتاب به چاپ خواهد رسید.

وی با بیان اینکه به 5اثر برگزیده دوربین طلایی داده خواهد گفت: در کنار اجرای چنین مراسمی میتوان در تاسیس دبیرخانه دائمی ویا خانه عکاسان را مهم عنوان کرد.

ذولقدر در پایان با اشاره به اینکه تا به امروز استان زنجان فاقد هر گونه انجمن در این زمینه بوده است افزود: عکاسان استان زنجان زیر نظر انجمن سینمای جوان استان زنجان فعالیت می کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز