خبرگزاری کار ایران

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:‌

ایران اسلامی با آمادگی كامل میزبان نشست غیرمتعدهاست

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در کشور ایران گفت: در روزهای اخیر چشم همه دنیا به ایران اسلامی است.

زنجان ـ ایلنا: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در کشور ایران گفت: در روزهای اخیر چشم همه دنیا به ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ سید وجیه ا...موسوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت نهم ودهم تحت عنوان نمایشگاه بزرگ دولت مهر در بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در گفتگویی اختصاصی با خبر نگار ایلنا گفت: ایران اسلامی در سالهای اخیر در زمینه های مختلف شاهد پیشرفتهای چشمگیر در دنیا بوده است.

موسوی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز شاهد بهترین اخبار در سطح جهان است افزود: کشورهای غربی در اهداف خود نسبت به تهدیدها وتحریمها به ایران با شکست روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی آمادگی کامل برای برگزای این اجلاس موفق را دارد تصریح کرد: استان زنجان همانند سایر استانهای ایران اسلامی با رتبه 3 امنیت آمادگی کامل برای این اجلاس را اعلام می کند.

وی در پایان با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در این برهه از زمان،‌ اطلاع رسانی خبرنگاران ورسانه ها را بسیار مهم واساسی ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز