خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت هفته حمل ونقل در استان زنجان؛

تیم کالسیمین ترابر، قهرمان مسابقات فوتسال یادواره شهدای حمل و نقل جاده ای استان

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۳۱

مسابقات فوتسال یادواره ی شهدای حمل و نقل جاده ای استان به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل با قهرمانی تیم فوتسال شرکت حمل و نقل کالسیمین ترابر(شهید علیمردان موحد) به کار خود پایان داد.

زنجان ـ‌ ایلنا: در دیدار فینال این رقابت ها که در مجموعه فرهنگی-ورزشی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان، بین تیم های شرکت حمل و نقل بین المللی طلایه داران غدیر زنگان و شرکت حمل و نقل کالسیمین ترابر برگزار شد، کالسیمین ترابر در یک بازی هجومی و تماشایی با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت و بر مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها تکیه زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ محمد حسین جعفری سرپرست تیم شرکت حمل و نقل کالسیمین ترابر با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با شرکت 8 تیم از شرکت های حمل و نقل جاده ای استان در دو گروه 4 تیمی مرتبط در حوزه حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد که کالسیمین ترابر عنوان قهرمان این رقابت ها را به دست آورد.

به گفته وی، ترویج روحیه ورزش و ورزشکاری همکاران حمل و نقل جاده ای این شرکت همواره جزو سیاست های این شرکت بوده است.

در بازی فینال این رقابت ها فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال استان، علی رحمتی مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان، علی معصومی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، اعضای هیات فوتبال استان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز