خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

کانون های مساجد سنگر مستحکمی برای دفاع از حریم اسلام و قرآن هستند

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۳۳

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد سنگرهای مستحکمی برای دفاع از حریم اسلام و قرآن کریم هستند.

زنجان ـ‌ایلنا:‌مدیر کل فرهنگ وارشادد اسلامی استان زنجان گفت:‌ اعضای کانون های مساجد همچون سربازانی هستند که در مقابل این جنگ سینه سپر کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی سهندی در نشست خبری ستاد سوگواره خامس آل عبا با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد تشکل های پویا و سازمان یافته ای هستند، گفت: کانون های مساجد سنگر مستحکمی برای دفاع از حریم اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به فعالیت 223 کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان ادامه داد: هر یک از این کانون ها دریچه ای برای اذان گویی معنوی حوزه اسلام و کرسی معنویت برای جامعه اسلامی هستند.

این مقام مسئول از کانون ها مساجد به عنوان پناهگاهی برای افرادی که به دنبال معنویت هستند یاد کرد و افزود: این کانون ها در راستای عمل به حدیث ثقلین و عمل به دستور پیامبر گرامی اسلام در چنگ زدن به ریسمان قرآن و اهل بیت (ع) تاسیس شده اند.

سهندی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان و بیان این مطلب که دشمنان جوانان این مرز و بوم را مورد هجمه قرار داده اند، خاطرنشان ساخت: اعضای کانون های مساجد همچون سربازانی هستند که در مقابل این جنگ سینه سپر کرده اند.

به گفته مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این جنگ کانون های مساجد در صف مقدم مقابله با دشمنان نظام هستند و پیام قرآن واسلام را به گوش معاندان و مخالفان اسلام می رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز