خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

برنامه‌های دهه فجر شهرداری زنجان محله محور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۳۶

شهردار زنجان گفت: آذین بندی و برگزاری برنامه‌های دهه فجر شهرداری زنجان با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و محله محوری است که باید نشاط مردم و عموم شهروندان را در پی داشته باشد.

زنجان ـ ایلنا: شهردار زنجان گفت: موفقیت یک مجموعه در تعامل و اتحاد و همسویی همکاران است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حبیب یگانه در جلسه ستاد دهه فجر شهرداری زنجان با بیان اینکه شمارش معکوس برای پایان سال آغاز شده است، گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی و فرصت اندک باقی مانده، پرداخت به موقع حق و حقوق پرسنلی مورد تاکید قرار گرفته و از هزینه‌های غیر ضرور اجتناب گردد.

وی به تخلفات ساختمانی اشاره کرد و افزود: در خصوص تخلفات ساختمانی مدیران مناطق با دقت بیشتری پیگیری کرده تا این تخلفات هر روز کاهش یابد.

شهردار زنجان همچنین با تاکید بر انجام فعالیت‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی گفت: اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلف مجموعه شهرداری صورت می‌گیرد که باید به طرق مختلف و مناسب اطلاع رسانی شود.

وی به هماهنگی بین حوزه‌های مختلف مجموعه شهرداری تاکید کرد و ادامه داد: موفقیت یک مجموعه در تعامل و اتحاد و همسویی همکاران است.

یگانه همچنین به استفاده از تجربیات سایر شهرها در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: استفاده از تجربه دیگران کاهش هزینه‌ها و افزایش موفقیت را به دنبال دارد.

وی در ادامه به برگزاری مناسب برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: شهردار هر شهر در دهه فجر به عنوان رئیس کمیته فضاسازی و زیباسازی انتخاب شده است.

شهردار زنجان ادامه داد: بعد از چند سال دهه فجر امسال خارج از ماه‌های محرم و صفر است که می‌طلبد با آذین بندی و زیباسازی مناسب شهر، دهه فجر با شکوه‌تری داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز