خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 100 واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 100 واحد مسکونی در استان زنجان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

زنجان – ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 100 واحد مسکونی در استان زنجان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده با گرمیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای‌ هفته دولت و تقدیر از دولت خدمتگذار به علت ارائه خدمات پیشرو به جامعه هدف این نهاد که در طول دولت نهم و دهم افزایش چشمگیری داشته است، اضافه کرد: کمیته امداد استان زنجان نیز همزمان با هفته دولت برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی با اشاره به کلنگ زنی 10 واحد مسکونی در شهرستان های تابعه استان زنجان اضافه کرد: این تعداد واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال و متراژ بیش از 450 متر مربع کلنگ زنی شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به افتتاح 93 واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان افزود: زیربنای این تعداد واحد مسکونی 4 هزار و 200 متر مربع بوده و با اعتبار بالغ بر 9 میلیارد و 300 میلیون ریال ساخته شده است.

وی همچنین کلنگ زنی ساختمان مدیریت کمیته امداد شهرستان ایجرود را نیز از دیگر برنامه‌های امداد در هفته دولت عنوان کرد و افزود: این ساختمان نیز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته می‌شود.

ولیزاده همچنین برپایی نمایشگاه فرهنگی رضوان در یکی از شهرستان‌های استان و شرکت امداد در نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر به مناسبت هفته دولت را نیز از دیگر برنامه‌های امداد در این هفته بود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید رجایی توسط کمیته امداد افزود: این طرح ویژه خدمت رسانی به سالمندان بالای 60 سال روستایی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: کمیته امداد حمایت از مددجویان طرح شهید رجایی را در قالب سرفصل‌های مختلف و با ارائه بسته‌های خدماتی انجام می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز