خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت امنای عهد آدینه زنجان خبرداد؛

حرکت خودرویی هیئت عهد آدینه زنجان در تجدید بیعت با ولایت

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۲۷

عضو هیئت امنای عهد آدینه زنجان گفت: اولین حرکت حماسی، سیاسی خودرویی مردم زنجان به صورت خودجوش در ارتفاعات گاوازنگ درراستای تجدید بیعت با ولایت برگزار شد.

زنجان ـ ایلنا: عضو هیئت امنای عهد آدینه زنجان گفت: ایجاد تعامل بین اقشار مختلف جامعه و ترویج حرکت های خانوادگی و خود جوش از دیگر اهداف این برنامه هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، صغری منتخبی، عضو هیئت امنای عهد آدینه زنجان اظهار داشت: اولین حرکت حماسی، سیاسی خودرویی مردم زنجان به صورت خودجوش از ارتفاعات گاوازنگ به سمت مصلای نماز جمعه درراستای تجدید بیعت با ولایت به همت هیئت عهد آدینه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هیئت عهد آدینه زنجان به عنوان پنجمین پایگاه هیئت عهد آدینه در سطح کشور افتتاح شده است، افزود: این هیئت در (21 مهر) سال جاری در زنجان راه اندازی شده است.

عضو هیئت امنای عهد آدینه زنجان بالابردن روحیه نشاط و شادابی در بین قشر مذهبی جامعه را یکی از اصلی ترین اهداف راه اندازی هیئت عهد آدینه برشمرد و گفت: از بین بردن رخوت جمعه ها و همچنین حضور جوانان و نوجوانان مذهبی در این مکان ها از جمله دیگر اهداف این هیئت است.

وی با بیان اینکه مراسم دعای عهد به صورت هفتگی در محل مزار شهدای گمنام ارتفاعات گاوازنگ برگزار می شود، اظهار داشت: کوه ها و مکان های تفریحی پتانسیل های بسیار خوبی در جذب جوانان برای برنامه های فرهنگی و مذهبی دارند.

این مقام مسئول ابراز داشت: ایجاد تعامل بین اقشار مختلف جامعه و ترویج حرکت های خانوادگی و خود جوش از دیگر اهداف این برنامه هاست.

به گفته وی پایگاه های هیئت عهد آدینه در حال حاضر در کلک چال، شهران، شیان، پارک نهج البلاغه در تهران، کوه سنگی در مشهد و کوه صفه در اصفهان فعالیت می کند.

وی یادآور شد: هیئت عهد آدینه هر جمعه مراسم دعای عهد را به همراه سخنرانی 25 دقیقه ای توسط اساتید حوزه و دانشگاه و همراه با برنامه های فرهنگی دیگر در ارتفاعات گاوازنگ زنجان برگزار می کند.

گفتنی است این مراسم از ساعت 7:30 صبح آغاز و تا ساعت 9 به پایان می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز