خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

اطلاع رسانی ارتقای زنجان به استان درجه 2 کشور ضروری است

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۹۲

استاندار زنجان با اشاره به ارتقاء شاخص های مختلف استان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از عدم اطلاع رسانی مناسب به منظور ارتقاء زنجان به درجه 2 کشوری انتقاد کرد.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: با این ارتقاء مسیر برای توسعه استان با استفاده از این پتانسیل فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان صبح امروز(9 دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به ارتقاء شاخص های استان و پیوستن زنجان به جمع استان های درجه 2 کشوری گفت: با وجود تلاش های بی وقفه مدیران در این ارتقاء اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

مقام عالی استان خواستار استفاده از ظرفیت های استان در شاخص های فرهنگی شد و افزود: با این ارتقاء مسیر برای توسعه استان با استفاده از این پتانسیل فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به 9 دی و ابعاد گسترده آن اشاره کرد و یادآور شد: در این ایام کل دنیای کفر در مقابل دنیای اسلام ایستاد و با هوشیاری ملت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری این فتنه در نطفه خفه شد.

به گفته رئوفی نژاد در 9 دی ملت بابصیرت، وظیفه شناس و دشمن شناس در صحنه حاضر شدند و بزرگ ترین افتخار را در دفاع از اسلام و ولایت فقیه رقم زدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم استان زنجان در روز 11 محرم در اجتماع عظیم زینبیه زنجان این فتنه را محکوم کردند، ادامه داد: مردم این استان در روز 9 دی نیز همزمان با ملت ایران در اجتماع عظیمی حضور یافتند و از ولایت فقیه و اسلام دفاع کردند.

استاندار زنجان همچنین به برپایی بزرگداشت مشاهیر و مفاخر استان اشاره کرد و گفت: بهتر است با تعیین شاخص های علمی و پژوهشی کنگره ای برای کلیه مفاخر این استان برگزار شود.

وی به ایجاد یک نماد برای استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: فراخوان این طرح با چهار شاخص پایتخت شور و شعور حسینی، شهر غواصان دریادل، شیخ اشراق و اولین راهپیمایی زنان زنجان در ابتدای انقلاب منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز