خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد؛

گردهمایی اصحاب و هنر زنجان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۱۰

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشنواره آیات در راستای شناسایی نیروهای قرآنی هنرمند در استان زنجان خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زنجان گفت:‌ در راستای 9دی گردهمایی متخصصان دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، علی سهندی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز (9 دی) در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان زنجان به 9دی و حماسه عظیم ملت ایران اشاره کرد و گفت: این روز غدیر خم دیگری بود که در آن ملت ایران سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

وی به برگزاری همایش بزرگ بصیرت عصر امروز در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: در همین راستا گردهمایی متخصصان دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص 9 دی برگزار می شود.

این مقام مسئول در ادامه به برگزاری جشنواره آیات در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره در راستای شناسایی نیروهای قرآنی هنرمند و استفاده از شیوه های کارآمد در این زمینه، افزایش علاقمندی آحاد مردم با مفاهیم قرآنی و ارتباط بین قرآنیان و هنرمندان در جامعه برگزار می شود.

به گفته سهندی در این طرح هنرمندان استان با الهام از آیات قرآنی نمادهایی را طراحی خواهند کرد که پس از داوری طرح های منتخب در سطح شهر اجرایی می شود.

وی از چاپ کتابچه ای از آثار مربوط به این طرح ها و نمادها خبر داد و گفت: این طرح ملی است و کتابچه مربوطه به سراسر کشور ارسال می شود.

سهندی اضافه کرد: امیدواریم با اجرای این طرح اولین استانی باشیم که نمادهای مذهبی و فرهنگی را در سطح میادین شهر به اجرا در می آوریم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه از برگزاری گردهمایی اصحاب و هنر استان زنجان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) عصر امروز خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز