خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

بازرسی از 11 هزار واحد صنفی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۲۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 9 ماه سال‌جاری 11 هزار و 537 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است.

زنجان ـ ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ارزش ریالی پرونده های متشكله بالغ بر 314 میلیارد ریال می باشد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، علی معصومی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ظهر امروز(9 دی) در جلسه تنظیم بازار استان از بازرسی 11 هزار و 537 واحد صنفی در استان خبر داد و گفت: در این مدت 404 تخلف كشف شده كه منجر به تشكیل 315 پرونده گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه در خصوص شكایات مردمی صورت گرفته به ستاد خبری استان عنوان كرد: در 9 ماهه سال 297 مورد شكایت مردمی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان دریافت شده است.

وی با اشاره به اینكه 269 مورد از شكایات دریافتی به صورت تلفنی با شماره 124 بوده است، خاطرنشان كرد: 14 مورد كتبی و 14 مورد نیز به صورت حضوری ثبت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینكه همه شكایت‌های دریافتی از مردم قابل پیگیری است، تصریح كرد: با برررسی های صورت گرفته 64 مورد از گزارشات واصله متخلف شناخته شدند كه پرونده آنها تشكیل و به تعزیرات حكومتی ارسال گردید.

وی با اشاره به اینكه 211 مورد از گزارشات دریافتی به ستاد خبری سازمان در زمینه گران‌فروشی بوده است، ادامه داد: 25گزارش نیز در زمینه عدم درج قیمت اعلام شده است.

معصومی یك مورد از شكایات مردمی ثبت شده در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان را در زمینه اختفا و امتناع از عرضه كالا برشمرد و افزود: 22 مورد نیز در زمینه كم‌فروشی و تقلب بوده است.

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان ساخت: 266 مورد از گزارشات دریافتی در زمینه كالا و 31 مورد نیز در زمینه خدمات بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز