خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

جمع‌آوری 91 میلیون ریال کمک مردمی درقالب طرح شفا

کد خبر : ۳۳۴۸۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری 91 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا و در خانه انفاق زنجان خبر داد.

زنجان ـ‌ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: با اجرای طرح رضوان مبلغ یک میلیون و 634 هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو با بیان مطلب فوق به ارائه گزارشی از آمار کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال جاری 48 میلیون و 225 هزار و 500 ریال در بحث فطریه عام جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: همچنین در بحث فطریه سادات نیز 3 میلیون و 126 هزار و 250 ریال در مدت مذکور جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری 14 میلیون و 11 هزار و 500 ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر افزود: همچنین با اجرای طرح رضوان نیز مبلغ یک میلیون و 634 هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع آوری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مبلغ 28 میلیون و 501 هزار ریال در قالب طرح آزاد سازی زندانیان و برای آزادی سه نفر کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: در زمینه رد مظالم نیز 6 میلیون و 350 هزار ریال کمک مردمی در 9 ماهه امسال جمع‌آوری شده است.

حسنلو در ادامه با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 91 میلیون و 831 هزار و 500 ریال در قالب طرح شفا جمع‌آوری شده است، یادآور شد: این مبلغ برای کمک به 13 بیمار اهدا و هزینه شده است.

لازم به ذکر است، بنا به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، که مردم خیر و نوع دوست استان زنجان برای مشارکت در این طرح‌ها می‌توانند به دفاتر 11 گانه کمیته امداد و یا خانه انفاق زنجان مراجعه و کمیته امداد را در اجرای این طرح‌ها و کمک رسانی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز