خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد؛

150 ساختمان دهیاری به بهره برداری برسد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۳۷

استاندار زنجان با اشاره به وضعیت مطلوب پروژه های روستایی در استان زنجان گفت: در حال حاضر 504 دهیاری در استان فعال هستند که به زودی 38 دهیاری دیگر نیز به آن ها ملحق خواهد شد.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: دستگاههای اجرایی مرتبط با عمران روستایی تلاش کنند تا در دهه فجر امسال پروژه های اولویت دار به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان ظهر امروز(25 دی) در جلسه عمران روستایی با اشاره به وضعیت پروژه های روستایی استان زنجان گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و به بهره برداری رسیدن 500 پروژه روستایی در استان خواهیم بود.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه بهره برداری برخی از پروژه هایی روستایی به خرداد سال آینده موکول خواهد شد، ادامه داد: متولیان امر تلاش کنند تا در دهه فجر امسال پروژه های اولویت دار به بهره برداری برسد.

وی به طرح کشوری بهره برداری از 2 هزار پروژه روستایی در کشور خبر داد و گفت: تلاش می شود در کنار پروژه های روستایی طرح های دیگری از عمران شهری نیز در دهه فجر امسال نهایی شود.

رئوفی نژاد به بهتر شدن وضعیت اعتبارات بخش عمران شهری و روستای اشاره کرد و یادآور شد: امید می رود با ایجاد این بستر و ابلاغ اعتبارات عمران و توسعه به استان شاهد پیشرفت بهتر این پروژه ها باشیم.

استاندا زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به طرح جابه جایی روستاهای استان اشاره کرد و گفت: با اعطاء تسهیلات به موقع این جابه جایی سرعت بیشتری به خود می گیرد.

به گفته وی در خرداد سال آتی شاهد جابه جایی کامل روستای تازه کند و پالتلو از توابع بخش قره پشتلو خواهیم بود.

رئوفی نژاد همچنین به احداث ساختمان دهیاری ها نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 504 دهیاری در استان فعال هستند که به زودی 38 دهیاری دیگر نیز به آن ها ملحق خواهد شد.

وی با اعلام اینکه برای 397 دهیار، ساختمان دهیاری احداث شده است، افزود: 150 ساختمان دهیاری نیز باید تا پایان خرداد سال 92 به بهره برداری برسد.

استاندار زنجان اضافه کرد: با همکاری بانک ها تسهیلات مورد نظر به دهیاران اختصاص می یابد تا نسبت به احداث ساختمان دهیاری اقدام کنند.

در ادامه کریمی معاون عمرانی استاندار نیز از آماده بودن 397 پروژه روستایی با اعتبار 314 میلیارد ریال برای به بهره برداری رسیدن در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: 239 پروژه با اعتبار 280 میلیارد ریال در دستگاه های اجرایی و 158 پروژه با 34 میلیارد ریال در بخش دهیاری ها به بهره برداری می رسد.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی استان زنجان نیز به اجرای طرح توان بخشی مبتنی بر جامعه در روستاهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح با شناسایی 9845 نفر از 648 روستا اجرا شده است.

خلدی ادامه داد: بهزیستی استان زنجان در زمینه پروژه های روستایی 92 پروژه با 36 میلیارد ریال در بخش های توزیع شیرخشک در روستاها، پرداخت کمک هزینه دانشجویی به مددجویان، برپایی طرح تنبلی چشم و برپایی دوره های آموزشی برای روستاییان مددجو اجرا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز