خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی در زنجان اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی روز قدس در زنجان

asdasd

رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت:به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمائی روز جهانی قدس در زنجان محدودیت های ویژه ترافیکی اعمال می شود.

زنجان ـ ایلنا: رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به برگزاری راهپیمائی روز جهانی قدس در زنجان افزود:به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمائی روز جهانی قدس در زنجان محدودیت های ویژه ترافیکی اعمال می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان،سرهنگ مقصود شمس آذر با بیان اینکه به منظور تردد وتوقف کلیه خودروها وموتور سیکلت ها در این روز از ساعت 24 بامداد تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع می باشد افزود:روز جهانی قدس روز تجلی وحدت و روز اثبات وفاداری به آرمانها،ارزشهای اسلامی وحمایت از مردم مظلوم است.

رئیس پلیس راهنمائی ورانندگی در ادامه تصریح کرد: در این روز تردد وسائل نقلیه در خیابانهای کوچمشکی از ظلع شرقی میدان قائم تا تقاطع میدان رسل وخیابان های اصلی وفرعی منتهی به این مسیر،میدان دارالقران تا میدان رسل ومیدان رسل تا میدان تربیت ممنوع خواهدبود.

سرهنگ شمس آذر از مردم همیشه در صحنه زنجان تقاضا کرد که از پارک خودروها خود در مسیرهای اعلامی جداخود داری کنندکه خودروهای پارک شده در مسیر ها بوسیله چرثقیل به پارکینک انتقال داده خواهدشد.

این مقام مسئول گفت: شهروندان عزیز می توانند از کمربند شمالی وخیابان های مجاور به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

گفتنی است علاوه بر اجرای طرح های ترافیکی،طرح های ویژه انتظامی نیز در روز جهانی قدس در استان زنجان به اجرا در خواهد آمد وماموران انتظامی علاوه بر شرکت در راهپیمائی،نسبت به برقراری نظم،امنیت شهروندان تمهیدات ویژه ای را به اجرا خواهند گذاشت واز مردم در این راستا انتظار می رود همانند گذشته با پلیس همکاری گسترده ولازم را داشته باشند وموارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز