خبرگزاری کار ایران

زلزله آذربایجان شرقی یادآور طعم تلخ زلزله سالهای قبل در استان زنجان است

asdasd

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تسلیت بر خانواده های جانباختگاه حادثه تلخ زلزله اخیر در آذر بایجان شرقی گفت:ما نیز شاهد این بلای طبیعی وحادثه تلخ در سالهای گذشته در استان زنجان بودیم.

زنجان ـ‌ ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تسلیت بر خانواده های جانباختگاه حادثه تلخ زلزله اخیر در آذر بایجان شرقی گفت:ما نیز شاهد این بلای طبیعی وحادثه تلخ در سالهای گذشته در استان زنجان بودیم.

به گزار خبرنگار ایلنا از زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، فریدون اصفهانیان در جلسه علنی شورای اسلامی زنجان با اشاره به تخریب منازل و از دست دادن جان تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه تاسف بار زلزله اخیر گفت: ما نیز در غم این همطنان شریک،وبرای بازماندگان این حادثه صبر وبرای رفتگان غفران الهی را از خدواوند طلب می کنیم.

اصفهانیان با ابراز همدردی از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان با این آسیب دیدگاه اعلام کرد:ما به کمک هلال احمر زنجان برای ایجاد پایگاههای کمک آماده هستیم.

وی همچنین دیدن تصاویر این بلای طبعی را از طریق رسانه بسیار تلخ برای مردم دانست و افزود: در مقابل تقدیر الهی باید صبر داشت.

امامعلی دادخواه عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به عدم صدور حکم شهرداری از طرف وزارت کشور گفت: شهرداری زنجان منتظر انتخاب شهردارجدید است ودر این مدت نیز به سرپرستی مهندس یگانه امرات شهری به نحو مطلوب اداره می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ادامه درخواستها ومکاتبات برای عدم صدور حکم فرد معرفی شده به وزارت کشور وعدم تطبیق مدارک و اجرائیات این فرد با سمت شهرداری زنجان موجب به عقب افتادن انتخاب شهر دار زنجان خواهد شد افزود:اعضای شورای اسلامی زنجان با تصمیمات جدی وبا انتخاب مجدد یک نفر دیگر می تواند اقدامات مطلوبتر داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز