خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان خبر داد:

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار برای صیانت از واحدهای تولیدی زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۸۹

با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: 6 میلیارد تومان اعتبار جهت صیانت از واحد های تولیدی زنجان اختصاص یافته است.

زنجان ـ ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری زنجان گفت: مشکلات واحدهای صنعتی تا پایان سال باید در اتاق بازرگانی استان حل شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید عباسی معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان ظهر امروز (3 بهمن) در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی استان در استانداری گفت: در این جلسات مسائل عمده اقتصادی استان  بررسی و رصد  می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه 2 موضوع بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صیانت از سرمایه‌گذاری های انجام شده به صورت جدی در این جلسات مورد بحث قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: مسئولان باید با اولویت بیشتر و با اولویت بندی از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید واحدهای تولیدی را در استان فعال‌تر کنیم، تصریح کرد: مشکلات واحدهای صنعتی تا پایان سال باید در اتاق بازرگانی استان حل شوند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی مشکل‌دار مشخص شده و تا پایان سال تسهیلاتی به این واحدها ارائه می شود، گفت: مسئولان باید موارد و مشکلات را به صورت کارشناسی‌شده  ارزیابی كنند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت شهرک صنعتی خصوصی ناجی، گفت: متولیان امر باید مشکلات این شهرک را شناسایی كنند  و از این افراد حمایت کافی را انجام دهند.

عباسی در پایان با اشاره به وصول مطالبات بانکی، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف کارگروه اقتصادی استان تامین مالی و حمایت از واحدهای تولیدی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز