خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد؛

دو خطه کردن راه آهن استان زنجان ضروی است

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۴۵

استاندار زنجان با اشاره به دو خطه کردن راه آهن زنجان گفت: با اجرایی شدن این طرح در استان زنجان در راستای رشد وتوسعه استان و منطقه شمالغرب کشور شاهد پیشرفت بسیار مطلوب خواهیم بود.

زنجان – ایلنا: استاندار زنجان گفت: حوزه اجرایی طرح دو خطه کردن راه آهن در استان زنجان حدود 50 درصد بالغ بر 200کیلومتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: دو خطه کردن راه آهن شمالغرب حوزه زنجان بسیار داری اهمیت در منطقه شمالغرب و درکشور است.

استاندار زنجان در این زمینه با اشاره به اجرای 400کیلومتری این قطعه از راه آهن در این منطقه افزود: سهم حوزه استحفاضی استان زنجان برای اجرای این طرح حدود 50درصد از اجرای این طرح است.

وی اجرای این طرح را در راستای اجرای منطقه ویژه اقتصادی استان در منطقه شمالغرب کشور مناسب ومطلوب ارزیابی کرد وافزود: حوزه اجرایی این طرح در استان زنجان حدود 50 درصد بالغ بر 200کیلومتر خواهد بود.

رئوفی نژاد  در پایان با بیان اینکه اجرای این قطعه در این منطقه شمالغرب به صورت فاینانس خواهد بود افزود:با اجرایی شدن این طرح در استان زنجان در راستای رشد وتوسعه استان ومنطقه شمالغرب کشور شاهد پیشرفت بسیار مطلوب خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز