خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

اولین راهپیمایی زنان زنجانی در انقلاب پررنگ شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۰۴

استاندار زنجان به شاخص های معنوی استان زنجان با عناوین پایتخت شور و شعور حسینی، غواصان دریادل، شیخ شهاب الدین سهرودی و اولین راهپیمایی زنان زنجانی در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: شاخص مربوط به راهپیمایی زنان پررنگ تر شود.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین این واقعه تاریخی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان صبح امروز(4 بهمن) در کارگروه امور بانوان استان به اولین راهپیمایی زنان زنجانی در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: این رویداد تاریخی که به یکی از شاخص های معنوی استان تبدیل شده است باید برجسته سازی و پررنگ شود.

مقام عالی استان با انتقاد از اینکه از این ظرفیت حداکثر استفاده صورت نگرفته است، یادآور شد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین این واقعه تاریخی است.

استاندار زنجان در ادامه به عملکرد آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی استان در ریشه کنی بی سوادی اشاره کرد و گفت: کاهش آمار بی سوادی در استان بالاخص در بین زنان نشان از تلاش مربیان و معلمان نهضت سوادآموزی است.

وی میانگین باسوادی در استان را 92.65 نفر اعلام کرد و گفت: بی سوادی در برخی شهرها و روستاهای استان به صفر رسیده است.

رئوفی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به طرح رحمت که به همت اموربانوان تشکیل شده است، اشاره کرد و یادآور شد: این طرح که در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود می تواند افراد تحت پوشش خود را افزایش دهد.

مدیر کل امور بانوان استانداری زنجان نیز به طرح رحمت و اهداف آن اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تعمیق باورهای دینی، مقابله با آسیب های اجتماعی، نظری، طلاق و اعتیاد و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار می شود.

آوازه افزود: این طرح با حضور 2520 متربی و 42 مربی در قالب 84 کارگاه آموزشی تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز