خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

اقدامات هلال احمر زنجان در برگیرنده شمالغرب کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۳

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات وتصمیمات بسیار مهم در زمینه جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اقدامات جمعیت هلال احمر استان زنجان برای منطقه شمالغرب کشور است.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: پایگاه امداد ونجات جاده ای استان زنجان دارای کاربردهای امدادی، تفریحی وتجاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان محمد رئوفی نژاد ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضاء نمونه جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به محوریت استان زنجان در منطقه شمالغرب کشور گفت: استانهای همجوار استان زنجان تحت پوشش استان زنجان قرار دادند.

رئوفی نژاد با بیان اینکه استان زنجان در این زمینه دارای آینده بسیار درخشان است افزود: با تکمیل وتجهیز وبهره برداری از پروژه های جمعیت هلال احمر استان زنجان شاهد بهره برداری از پایگاه امداد ونجات در اتوبان زنجان تا قبل از پایان دولت دهم خواهیم بود.

استاندار زنجان در بخشی از سخنان خود در این زمینه افزود: با بهره برداری از از این پایگاه جادهای یک پروند هلیی کوپتر برای تسریع خدامات امدادی تحویل این مجموعه خواهد شد.

مقام عالی استان در این زمینه با اشاره به کلنگ زنی پایگاه ویژه در این زمینه گفت: پایگاه امداد ونجات جاده ای استان زنجان دارای کاربردهای امدادی، تفریحی وتجاری خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به خدمات وامور زیر ساختی در جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: در سالهای اخیر شاهد اقدامات مناسب از طرف مسئولین کشوری در این زمینه بودیم.

استاندار زنجان با اشاره به کمک وخدمات رسانی در زلزله های سالهای گذشته نظیر زلزله بم در استان کرمان و زلزله های اخیر در آذربایجان شرقی وخراسان جنوبی گفت: هلال احمر امروز به جهت سرعت وآثار حضور با هدف گذاری وسیاست گذاری بسیار مطلوب عمل کرده است.

رئوفی نژاد در ادامه با اشاره به فعالیتهای امروزی جمعیت هلال ایران گفت: فعالیت داوطلبان واعضاء جمعیت هلال احمر ایران امروز یک فعالیت جهانی شده است که مرزها را در نوردیده.

وی در پایان با برشماری این فعالیتها افزود: امروزه در این زمینه شاهد آثار فعالیت وخدمات این داوطلبان در تمام دنیا هستیم.

در پایان مراسم از اعضاء داوطب جمعیت هلال احمر استان زنجان با حضور مقامات استان ورئیس جمعیت هلال احمر کشور تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز