خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان زنجان تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۱۷

خوشبختانه در راستای تحقق واقعی شعار خدمت عمومی در هلال احمر گام‌های خوبی برداشته‌شده‌است.

زنجان ـ ایلنا: امام جمعه زنجان گفت: جمعیت هلال احمر  نقش تاثیرگذاری در امدادرسانی  و كاهش آثار بلایای طبیعی و حوادث داخلی و خارجی داشته‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در جمعیت هلال احمر در زمینه تحقق برنامه های انسان‌دوستانه صورت‌گرفته است افزود: فعالیت‌های گسترده و مفید جمعیت هلال احمر در هنگام حواث در زمینه کاهش اثرات بلایای طبیعی موثر بوده است.

وی ادامه داد: سابقه فعالیت جمعیت‌هلال احمر در سال‌های طولانی موجب شده كه هلال احمر ایران نقش تاثیرگذار در امدادرسانی در بلایا طبیعی و حوادث داخلی و خارجی داشته است.

حجت‌الاسلام خاتمی با تاکید بر لزوم به‌روز‌رسانی فعالیت‌ها و آموزش جمعیت هلال احمر گفت: باید آموزش‌های روز برای قشر نوجوان و جوان که وارد هلال احمر می شوند اجرا شود و در خصوص برخورد با جوانان در هلال احمر باید به‌روز عمل‌کرد.

معاون عمرانی استاندار زنجان از بهره‌برداری پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور در نیمه اول سال 92 در استان زنجان خبرداد.

علی اکبر کریمی، خواستار مساعدت هلال احمر کشور جهت استقرار یک فروند بالگرد امدادی در استان زنجان شد و افزود: در حال حاضر چهار دستگاه سوله در محل پایگاه امداد شمال‌غرب کشور در زنجان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور در کیلومتر 20 آزادراه زنجان –تهران قرار دارد، افزود: استقرار پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور گام مهم و موثر در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان است.

کریمی با اشاره به حضور نیروهای امدادی استان زنجان در حادثه زمین‌لرزه در آذربایجان شرقی افزود: با توجه به وقوع زلزله در ساعت 17 عصر گروه‌های امدادی و اورژانس استان زنجان به عنوان اولین گروه امدادی، وارد این استان شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز