خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر امسال؛

سامانة 1521 پل ارتباطی مشتركان برق راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۶۳

یکی از موثر‌ترین روش کاهش تلفات برق اصلاح، ساماندهی و نصب کابل خودنگهدار در روستاهای استان بوده است که اکنون در ۲۰روستای دیگر در حال اجرا می‌باشد.

زنجان ـ ایلنا: مدیر عامل شرکت نوزیع برق استان زنجان گفت:: پس از هدفمندی یارانه‌ها این مصرف به سمت افزایش مصرف در بخش تولید، صنعت و کشاورزی با آهنگ ۴ درصد در سال بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عادل کاظمی با اعلام این خبر درباره میزان تاثیر هدفمندی یارانه‌ها در فروش انشعاب برق اظهار کرد: پیش از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها رکورد نصب انشعاب در یکسال ۱۴ هزار عدد بود که این تعداد پس از اجرای این طرح به ۲۲ هزار انشعاب رسید.

به گفته وی این عامل ناشی از مدیریت مصرف بهینه انرژی توسط مشترکان برق است و بسیاری از مشترکان چند خانواری که با یک کنتور هزینه برق پرداخت می‌کردند نیز جزو درخواست کنندگان انشعاب برق شدند که موجب شد تا کاهش مصرف برق که قبل از هدفمندی یارانه‌ها سالانه ۱۲درصد در بخش خانگی افزایش داشته باشد.

کاظمی خاطر نشان کرد: پس از هدفمندی یارانه‌ها این مصرف به سمت افزایش مصرف در بخش تولید، صنعت و کشاورزی با آهنگ ۴ درصد در سال بوده است.

این مقام مسئول درباره کنترل برق‌های غیرمجاز گفت: شاخص سنجش استفاده غیرمجاز از برق در شرکت‌های توزیع برق دستکاری کنتور برق، استفاده رایگان و غیره تحت عنوان «تلفات انرژی» است که میزان تلفات انرژی در کشور ۱۶ درصد است و سهم استان زنجان در سال گذشته ۱۰. ۲ درصد برآورد شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با اعلام اینکه بیش از ۱۲ هزار انشعاب برق غیرمجاز در روستاهای استان وجود دارد، خاطر نشان کرد: یکی از موثر‌ترین روش کاهش تلفات برق اصلاح، ساماندهی و نصب کابل خودنگهدار در روستاهای استان بوده است که اکنون در ۲۰روستای دیگر در حال اجرا می‌باشد.

مدیر عامل شركت توزیع برق استان از اجرای سامانة 1521 ویژه ی مشتركان برق استان خبر داد و گفت:دهه مبارك فجر امسال بستر سازی لازم نسبت به ارتباط مشتركان برق با این سامانه صورت گرفته و با شماره گیری 1521 توسط تلفن ثابت كلیه خدمات مشتركان در این سامانه صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز