خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان:

حقوق راهداران باید به موقع پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۹۵

مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان در بازدیدی 5ساعته از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های مهم و در حال اجرا مسکن مهر و همچنین حوزه راهسازی و راهداری قرار گرفت.

زنجان ـ ایلنا: مسئول روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان با اشاره به بازدید ۵ ساعته مدیر کل دیوان محاسبات استان زنجان به همراه مهندس باباپور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌هایی در این زمینه افزود: در این بازدید مدیران حوزه راه و مسکن نیز وی را همراهی کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های مهم و در حال اجرا مسکن مهر و همچنین حوزه راهسازی و راهداری قرار گرفت.

حاتم نیکخو در این بازدید با اشاره به موفقیت طرح مسکن مهر در استان زنجان گفت: باید تلاش شود ضمن در نظر گرفتن مسائل فنی و ایمنی واحدهای مسکونی مهر از کیفیت و مقاومت خوب و قابل قبول نیز برخوردار باشد.

وی ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی، تفریحی در سایت‌های مسکن مهر را از دیگر الزامات مهمی دانست که باید در نظر گرفته شود.

نیکخو دربازدید از پروژه ۲۲۴۴ واحدی رضوان که بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر استان می‌باشد خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسکن مهر در استان زنجان از استقبال خوب مردم برخوردار است و این موضوع موجب دلگرمی مسئولان جهت ساخت مسکن مهر شده است.

وی در ادامه، از پروژه تعریض و بهسازی محور زنجان _ دندی _ تخت سلیمان که در قطعه اول به طول ۹ کیلومتر در حال اجرا و از حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز برخوردار است، وهمچنین پروژه تعریض و دوبانده کردن قطعه ۲ زنجان _ بیجار که از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدیدکرده و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها قرار گرفت.

در ادامه این بازدید مدیر ساخت وتوسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان نیز با ارائه توضیحات لازم در خصوص ویژگی‌ها و مزیت‌های اجرای پروژه‌ها، کمبود اعتبار را از مهم‌ترین عوامل کندی روند اجرا ذکر کرد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان، در ادامه با بازدید از راهدارخانه مرکزی، راهداری را یکی از حساسترین وپرخطر‌ترین مشاغل و راهداران را از زحمتکش‌ترین قشر جامعه عنوان کرده و بر پرداخت به موقع حقوق و حق الزحمه‌های آنان تأکید کرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در پایان با ارائه توضیحات جامع از عملکرد حوزه راهداری در استان کاهش ۱۵ درصدی تلفات جاده‌ای را حاکی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران در نگهداری از جاده‌ها دانست و، واگذاری خدمات راهداری به بخش خصوصی با نظارت اداره کل راه و شهرسازی را از دستاوردهای این حوزه ذکرکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز