خبرگزاری کار ایران

اولین بیمارستان زنجان لوح خدمات سبز دریافت كرد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۳۹

در پانزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی، بیمارستان امام حسین (ع) زنجان موفق به دریافت لوح خدمات سبز از معاون رئیس جمهور شد.

زنجان ـ ایلنا: رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان گفت: پیاده سازی و نهادینه كردن معیارهای محیط زیستی استاندارد و بین‌المللی یكی از دغدغه‌های این بیمارستان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ حسین مرتضوی رئیس این بیمارستان امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اعلام این خبر گفت: این بیمارستان با اجرای اصل پنجاهم قانون اساسی كه حفاظت از محیط زیست را وظیفه همگانی عنوان كرده است از اواخر سال 88 استقرار سیستم ایزو 14001 از نسخه 2004 را در برنامه كاری خود قرار داده بود.

وی با اعلام این خبر گفت: پیاده‌سازی و نهادینه كردن معیارهای محیط زیستی استاندارد و بین‌المللی یكی از دغدغه‌های این بیمارستان بوده است.

مرتضوی، نصب و راه اندازی و اصلاح سیستم تصفیه فاضلاب، دفع و دفن اصولی و بهداشتی زباله، مدیریت بازیافت مواد زائد، ایجاد و توسعه فضای سبز، استقرار مدیریت زیست محیطی ایزو 14000، مصرف بهینه حاملهای انرژی و افزایش بهره‌وری در مصرف انرژی را از شاخصه‌های این انتخاب اعلام كرد و افزود: در این رابطه ارتقاء سطح دانش و فرهنگ مدیران، پزشكان و پرسنل بخش درمان و ایجاد نوآوری‌های زیست محیطی و خدمات فراگیر از دیگر معیارهای برای انتخاب این عنوان بوده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس حفاظت محیط زیست كشور با اهدا لوح تقدیر به رئیس این بیمارستان به خاطر استقرار سیستم و اخذ گواهینامه ایزو 14001(زیست محیطی) تشكر و قدردانی كرد.

این بیمارستان اولین بیمارستان در استان زنجان است كه لوح خدمات سبز دریافت می‌كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز